کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

دولت به جای عیب جویی از دولت های قبل، به رفع مشکلات کشور بپردازد

سلام لردگان , 31 مرداد 1393 ساعت 21:50

بدگويي دولت ها از همديگر را از نظر اسلام زشت و مصداق تهمت است، دولت بيايد نواقص کار خود را برطرف نمايد و کمتر به عيب و ايراد هاي دولت هاي قبلي بپردازد.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري در خطبه‌هاي نماز جمعه این هفته بيان داشت: زن را اكرام كنيد، او امانت خداست ، با او خوش گفتار و خوش رفتار باشيد.

وی بسياري از تشريفات و تجملات در زندگي را از نظر اسلام اسراف و حرام دانست و گفت: شایسته است که همگان در همه چيز ميانه روي کنند و از اسراف خودداري نمايند.

انصاری با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است تا مردم در جريان عملکرد کارگزاران خود در دولت باشند و طبق تاکيد مقام معظم رهبري، همه دولت‌ها بايد توجه داشته باشند تا در يک خط واحد حرکت کنند تا کشور را به نقطه تعالي خود برسانند.

امام جمعه لردگان افزود: دولت در جمهوري اسلامي از مردم جدا نيست و مردم نيز از دولت جدا نيستند، دولت و مردم دو بازوي همديگر هستند، هر دو دست به دست هم بدهند و مشکلات جامعه را بر طرف نمايند .

وی بيان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه بايد به دولت براي رفع مشکلات مردم کمک کنند و دولت نيز بايد با پرهيز از حاشيه سازي تمام تلاش خود را براي خدمت به ملت به کار گيرد.

انصاري خطاب به دولتمردان گفت: علم و اقتصاد را در اولويت کار خود قرار دهند تا درتوليدرونق پيدا کنیم و مردم به آينده کشور اميدوار شوند.

خطیب جمعه لردگان بدگويي دولت ها از همديگر را از نظر اسلام زشت و مصداق تهمت شمرد و گفت: دولت ها بيايد نواقص کار خود را برطرف نمايند و کمتر به عيب و ايراد هاي دولت هاي قبلي بپردازند.

این مقام مسئول بيان داشت: هيچ کس در نظام جمهوري اسلامي به اندازه رهبر معظم انقلاب دلسوز مردم نيست و دولتمردان گوش به فرمان مقام معظم رهبري بدهند و شبانه‌روز تلاش کنند تا روي پاي خودمان بايستيم و به ديگران وابسته و متکي نباشيم .

امام جمعه لردگان گفت: بايد با برنامه‌‎ريزي درست تورم را مهار کنيم تا مردم بتوانند بهتر زندگي کنند و اقدامات لازم براي رونق توليد داخلي را در دستور کار قرار دهيم.

وي گفت: تلاش غرب اين است که هويت اسلامي را از زنان ما بگيرند، بايد هوشيار باشيم و به همه جهانيان اعلام کنيم که الگوي زنان و دختران ما حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) هستند.

خطيب جمعه لردگان با اشاره به شکست اسرائيل در مقابل مقاومت مردم غزه افزود: اسرائيل ديگر توان مبارزه با مقاومت را ندارد و کودکان، زنان و مردان بي‌گناه غزه را بمباران مي‌کند که اين خودش نشانه آشکار شکست است.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 17112

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17112/دولت-جای-عیب-جویی-های-قبل-رفع-مشکلات-کشور-بپردازد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir