۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۶۸۹۲
درد و دل تنها خبرنگار شهرستان کوهرنگ

17 مرداد روز خبرنگار روزي که در کوهرنگ معنا ندارد/اداره ارشاد کوهرنگ در خواب به سر مي برد

امروزه خبرنگاران يکي از مهمترين و تاثير گذارترين افراد هر جامعه هستند که بافاصله از لحظه و قوع هر خبر مردم را در جريان آن قرار مي دهند.
17 مرداد روز خبرنگار روزي که در کوهرنگ معنا ندارد/اداره ارشاد کوهرنگ در خواب به سر مي برد
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، در حالي که روز 17 مرداد ماه روز خبرنگار بود و در کل شهرهاي کشور به نحوي از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدير و تشکر شد گويي روز خبرنگار در کوهرنگ وجود ندارد و مسئولين شهرستان کوهرنگ در خواب غفلت به سر مي برند.

شاید مسئولين مربوطه در اداره ارشاد کوهرنگ اين روز را در تقويم خود ندارند و با گذشتن چند روز از روز خبرنگار دريغ از يک پيامک از طرف مسئولين مربوطه. پس جاي هيچ نگراني نيست من به خودم مي گويم خبرنگار روزت مبارک.

هفدهم مردادماه هر سال به مناسبت شهادت مظلومانه خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به دست طالبان متحجر و خشك مغز به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است.

روز خبرنگار، در حقيقت يادآور اراده عظيم مردان و زناني است كه براي بازگويي حقائق ، پرچم مقدس اطلاع رساني را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خويش گشته اند .

اين روز فرصتي است گرانبها براي پاسداشت مقام شامخ انسانهاي فرهيخته اي همچون شهيد محمود صارمي، شهيد رهبر و ديگران كه در راه روشنگري و آگاهي بخشي به آحاد جامعه جان خود را تقديم جانان كردند و مناسبتي است مغتنم براي تجليل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كشورمان كه با تيغ برّان قلم، با سفيران يأس و دروغ و تباهي در ستيزند و پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامي نهاده اند.

تعهد، بصيرت، روشنگري، بيان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهيز از منهيات ديني و اخلاقي،  بخشي از آرمانهاي شهيدان والامقام عرصه اطلاع رساني است كه ميراث عظيم اخلاق رسانه اي را براي قشر فرهنگ ساز  و خدوم  اصحاب رسانه بر جاي نهاده اند تا با در نظرگرفتن ارزشهاي اين فرهنگ غني، رسالت خويش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.

دنيا امروز گرفتار دستگاه هاي دروغ پراکني غرب و وابسته به دستگاه هاي امنيتي شده است و غربي ها درصدد هستند مردم را از وقايع جهان دور نگهدارند و يا در راستاي اهداف مورد نظر خويش هدايت نمايند.

استکبار به اين نتيجه رسيده است، کارهايي که قلم و رسانه مي تواند براي تحقق اهداف با کمترين هزينه انجام دهد، هيچ نيروي نظامي نمي تواند انجام دهد.

در ميان مناسبت هاي متعددي که در کشور ما براي تجليل از اقشار و مشاغل متکثر برپا مي شود، يکي از شورانگيزترين و در عين حال حاشيه دارترين مناسبت ها که بطور سالانه در کشور ما انجام مي گيرد، مربوط به همين ˈروز خبرنگارˈ در 17 مرداد است.

پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر تنها مرجع و مهمترين پايگاه خبري شهرستان کوهرنگ است که وظيفه انعکاس خبرهاي شهرستان پر وسعت کوهرنگ را به دوش دارد، اما تاکنون هيچ بودجه اي از سوي مسئولان امر دراختيار اين خانه قرار نگرفته است.

مهمترين دغدغه اين پايگاه مشکلات مالي است تا بتواند باري از دوش اين قشر بردارد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۷:۱۱

27 Dec 2019