۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۶۶۹۵

شهادت ۱۰ فلسطینی در بامداد امروز؛ شمار شهدا به ۱۸۵۷ نفر رسید

رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه نیز در بیست و هشتمین روز تجاوز خود علیه مردم بی دفاع نوار غزه، بیش از ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند.
شهادت ۱۰ فلسطینی در بامداد امروز؛ شمار شهدا به ۱۸۵۷ نفر رسید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، رژیم اشغالگر اسرائیلی امروز در حملات خود در مناطق مختلف نوار غزه بیش از ۱۰ فلسطینی را شهید کرد که با احتساب این رقم، شمار شهدا به ۱۸۵۷ نفر و تعداد زخمی ها نیز به بیش از ۹۴۰۰ نفر رسید.

در همین راستا گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که «دانیال منصور» فرمانده نظامی این گردان ها در جریان بمباران یکی از منازل شهروندان در جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

از سوی دیگر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بامداد امروز دوشنبه یک شهروند به نام «عز الدین طعیمه» در جریان بمباران یک گروه از شهروندان در شمال نوار غزه، شهید شد.

یک منبع پزشکی نیز اعلام کرد که در بمباران یک خودروی غیر نظامی در شیخ رضوان واقع در شهر غزه دو نفر به نام های ضیاء الدین محمد المدهون و احمد بنات به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه شهادت یک کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر در جریان بمباران منزل یکی از شهروندان در رفح را تائید کرد.

همچنین ۴ شهروند فلسطینی در جریان بمباران یک گروه از شهروندان در نزدیکی مسجد التوحید واقع در جبالیا در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

تیم های پزشکی نیز از بامداد امروز دوشنبه پیکرهای دو شهید از خانواده نجم را از زیر آوار بیرون کشیدند که به این ترتیب شمار شهدا از ساعات پایانی دیشب تا کنون به ۱۰ نفر و زخمی ها نیز به حدود ۱۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۳۵

12 Jan 2020