کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز بسیج جامعه زنان؛

همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" در شهرکرد برگزار می‎شود

12 مرداد 1393 ساعت 8:40

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" همزمان با 13 مرداد در شهرکرد خبر داد.


ملیحه خلجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت 13 مرداد روز بسیج جامعه زنان اظهار کرد: ۱۳ مرداد مصادف با شهادت دختر جوان و مجاهد "شهید مریم فرهانیان" که با حضور چهار ساله در خط مقدم جبهه یکی از معدود زنان شجاع ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: روز شهادت مریم فرهانیان به خاطر حفظ نام و یاد این شهید گرامی و تأسی جامعه بسیج زنان کشور از منش و سیره زندگی سراسر مجاهدت و عرفان وی، به عنوان روز "قشر بسیج جامعه زنان" نامگذاری شده است.

خلجی تصریح کرد: این در حالی که هرساله در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان، شهید شاخص همان سال نیز معرفی می‎شود که امسال شهیده فوزیه شیردل به عنوان شهید شاخص زنان معرفی می‎شود.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش "راهی به سوی زندگی بهتر" همزمان با 13 مرداد در شهرکرد خبر داد و گفت: این همایش با حضور دکتر عزیزی مشاور امور خانواده با موضوع سبک زندگی دینی برگزار می‎شود.

خلجی ادامه داد: در این همایش شاهد هنرنمایی گروه "سدید" نیز خواهیم بود که با پرده‌خوانی به بررسی آسیب‌های ماهواره در جامعه می‎پردازند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در راستای مقابله و بررسی آسیب‌های ماهواره، اظهار کرد:
برگزاری جلسات شورای عالی قشر بسیج که متشکل از گروه‌ها و نخبگان هر نهاد و قشری است، برگزاری دوره ویژه حلقه های صالحین، توزیع اقلام فرهنگی از جمله فلش کارت‌های متناسب با این موضوع و برگزاری دیدارهایی با نماینده ولی‌فقیه در استان با موضوع تبیین مسئله عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16663

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16663/همایش-راهی-سوی-زندگی-بهتر-شهرکرد-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir