کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

ضرورت اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی/سران کشورهای اسلامی منطقه بیدار شوند

7 مرداد 1393 ساعت 9:43

از خداوند می‌خواهیم که سرمداران غافل کشورهای اسلامی منطقه را هدایت کند و چنانچه قابل هدایت نیستند هرچه زودتر آن ها را از صحنه روزگار محو کند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز عید فطر شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: عید فطر یکی از بزرگترین عیدهای ما مسلمانان و جشن پیروزی انسان در مسیر بندگی است.

وی، کسب تقوا را از مهمترین اهداف فلسفه روزه در دین اسلام دانست و گفت: امید می‎رود این توفیق را به عنوان یک ارمغان ارزشمند و شکوهمند برای روزها و ماه‌های آینده خود حفظ کنیم.

فاطمی در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلات جامعه، تصریح کرد: کمبود آب و خشک شدن منابع آبی از مهمترین معضلات جامع کنونی ما است.

امام جمعه موقت شهرکرد، بی‎توجهی به مصرف بهینه آب را یکی از مهمترین عوامل خشکسالی دانست و افزود: کفران نعمت و ناسپاسی خدا از دیگر عواملی است که به واسطه آن بارش نزولات آسمانی کاهش می‎یابد و منجر به خشکسالی می‎شود.

فاطمی در خطبه دوم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،بر ضرورت بیداری سران کشورهای اسلامی منطقه تاکید کرد و گفت: از خداوند می‌خواهیم که  سرمداران غافل کشورهای اسلامی منطقه را هدایت کند و چنانچه قابل هدایت نیستند هرچه زودتر از صحنه روزگار محو شوند.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم کشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر با بیداری خود حماسه بزرگی خلق کردند.

فاطمی خاطرنشان کرد: در این عید بزرگ از خداوند متعال می‎خواهیم تا هرچه زودتر شاهد پیروزی مسلمانان باشیم و دل امام زمان(عج) از این پیروزی شاد شود.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 16598

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16598/ضرورت-اتحاد-جهان-اسلام-مقابل-استکبار-جهانی-سران-کشورهای-اسلامی-منطقه-بیدار-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir