۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۱۶۳۹۹
براي حضور دندان شکن مردم در راهپيمايي روز قدس

بيانيه دفتر امام جمعه شهرستان کوهرنگ

دفتر امام جمعه کوهرنگ، به مناسبت روز جهاني قدس با صدور بيانيه‌اي از مردم براي شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کرد.
بيانيه دفتر امام جمعه شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، دفتر امام جمعه کوهرنگ، در بيانيه‌اي روز جهاني قدس را فرصت بازنمايي وحدت و قدرت تعيين کننده و سرنوشت‌ساز امت اسلامي براي تغيير ساختار و هندسه قدرت جهاني با محوريت اسلام و محو غده سرطاني اسراييل دانست.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: با گذشت سي و پنج سال از ابتکار راهبردي و اقدام تاريخ‌ساز معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) در نامگذاري جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهاني قدس، شکل‌گيري روح مقاومت و ايستادگي برابر نظام سلطه و استکبار در کالبد جوامع و ملل آزاده و حق طلب- بويژه جبهه ملت‌هاي اسلامي- واقعيت الهام بخشي را در دوران خطير تاريخي معاصر رقم زده است.

اين بيانيه افزوده است: شايد در آن مقطع تاريخي که حضرت روح الله (ره) با صراحت و قاطعيت نسخه‌ي محو اسراييل از صفحه روزگار را فراروي جامعه بشري قرار داد، فهم عميق و واقعي اين راهبرد امري دشوار مي‌نمود، اما حقايق و واقعيات غم انگيز و رقت بار ناشي از حملات ددمنشانه رژيم جلاد و جعلي صهيونيستي عليه مردم مقاوم و مظلوم غزه و به خاک و خون کشيدن زنان و کودکان بي دفاع از هوا، زمين و دريا تنها نقطه چاره ساز و نجات بخش را همان نسخه امام خميني (ره) مي‌داند که هم اينک به يک مطالبه جهاني در متن فريادهاي مردم در اقصي نقاط جهان تبديل شده است.

در اين بيانيه آمده است:" ملت ما امسال در حالي روز جهاني قدس را گرامي مي‌دارد که زنان، کودکان و پيران در غزه از زمين، هوا و دريا مورد حملات وحشيانه رژيم جنايتکار صهيونيستي هستند و هر روز بر تعداد شهداي اين فاجعه انساني افزوده مي‌شود.

امسال ما در حالي روز جهاني قدس را برگزار مي‌کنيم که ملت فلسطين چون کوه در برابر تجاوزات صهيونيست‌ها ايستاده و با پاسخ قهرمانانه خود ديگربار انتفاضه رمضان را سامان داده‌ است.

حماسه مقاومت و پايداري ملت فلسطين در نبردي کاملاً متفاوت از نبردهاي پيشين، همانند جنگ 33روزه، جنگ 22روزه و... بار ديگر رژيم صهيونيستي را به اوج استيصال و درماندگي رسانده‌ است.

 در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: از سوي ديگر امروز عناصر و گروه‌هاي افراطي نظير طالبان، القاعده، جندالله، جيش العدل و اخيرا داعش و نيز ساير گروه‌هاي تکفيري و سلفي طي اين سال‌ها موجب آزار مسلمانان شده‌اند که بي شک موضوع قدس شريف مي‌تواند وحدت شيعه و سني را تقويت کند و به عنوان محوري براي وحدت آزادي خواهان جهان قرار گيرد.

دفتر امام جمعه کوهرنگ، ضمن محکوم کردن جنايات وحشيانه و غيرانساني رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي، از همه گروه‌ها و جريانات سياسي دعوت کرده است همگام با ملت بزرگ و غيور ايران اسلامي با شرکت در راهپيمايي پرشکوه روز جهاني قدس، پايه‌هاي عنکبوتي استبداد، استعمار و صهيونيست بين الملل را به لرزه درآورده و موجب دلگرمي تمامي آزادي خواهان عالم و مناديان راه حق و حقيقت شوند.»

روز قدس، روز رهايي قبله اول مسلمين جهان در پيش است و مسلماً صداي ملت‌هاي مظلوم جهان عليه جنايات اسرائيل غاصب در اين روز به اوج خود خواهد رسيد. چرا که صهيونيست‌هاي غاصب بايد بدانند ملت هاي مسلمان و به‌ويژه مردم شريف و انقلابي ايران همواره از حقوق پايمال‌شده ملت فلسطين حمايت کرده و اسرائيل غاصب را محکوم مي‌کنند.

همراه با تمام آزاديخواهان جهان، مردم شهرستان کوهرنگ نيز همچون تمامي سالهاي گذشته جنايت اشغالگران و حاميان غربي آنان را محکوم کرده و يک بار ديگر ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام‌خميني (ره) و مقام معظم رهبري، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوي ايران اسلامي و تمامي مسلمانان و ظلم‌ستيزان جهان در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم هميشه در صحنه و روزه‌دار دعوت مي‌نمايد در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي و متحدانش بيندازند. باشد که اين همراهي موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني در اين روزهاي سخت و خونين باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۶:۲۷

3 Jan 2020