کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

دستگاه‌های اجرایی زمینه لازم برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس را فراهم کنند

31 تير 1393 ساعت 11:39

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی و اداری استان خواست تا بسترهای لازم را برای فضاسازی و تبلیغات محیطی در بزرگداشت روز قدس و راهپیمایی این روز فراهم کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، خدابخش مرادی در جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان گفت: آنچه این روزها در فضای منطقه و در فلسطین و غزه می گذرد اوج شقاوت صهیونیست ها و مظلومیت انسان هایی است که به دلیل پایبندی به اصول دینی خود مورد هجمه قرار می گیرند.

مرادی افزود: با توجه به تدبیر امام(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری موضع رسمی جمهوری اسلامی محکومیت این فجایع است.

وی اظهار داشت: روز قدس روزی است که اسلام با همه عظمت خود و مسلمانان با همه شور و شعور خود اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سیاست ها و اقدامات رژیم صهیونیستی با هیچ معیار سیاسی، نظامی و انسانی همخوانی ندارد و کشته شدن بیش از ۴۰۰ نفر که بیشتر زنان و کودکان هستند، اوج شقاوت این رژیم است.

مرادی افزود: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان با هیچ معیار حقوق بشری و انسانی همخوانی ندارد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گامی است در جهت محکوم کردن این جنایات ضدبشری.

وی از همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی و اداری خواست تا بسترهای لازم را در جهت فضاسازی و تبلیغات محیطی در جهت بزرگداشت روز قدس فراهم کنند.

مرادی، روز قدس را فرصتی برای وحدت و همدلی در کشور دانست و بیان داشت: در این روز باید فضای وحدتی در کشور در سایه یک نگاه مشترک در زمینه محکومیت استکبار جهانی و صهیونیسم فراهم شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16340

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16340/دستگاه-های-اجرایی-زمینه-لازم-برگزاری-هرچه-باشکوه-راهپیمایی-روز-قدس-فراهم-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir