۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۶۲۶۲

کودکان سررک و دیگر روستاهای مشایخ در انتظار یاری مسئولان کیار

روحانی مستقر در روستای سررک کیار از مسئولان شهرستان کیار خواست توجه بیشتری به روستاهای محروم منطقه مشایخ بخش ناغان داشته باشند.
کودکان سررک و دیگر روستاهای مشایخ در انتظار یاری مسئولان کیار
به گزارش جهان بین نیوز "حجت الاسلام سید محسن حسینی"در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت: روستای'سررک' از توابع منطقه مشایخ بخش ناغان یکی از روستاهای مملو از توان و استعداد سرشار کودکان، نوجوانان و جوانان است که متاسفانه به دلیل محرومیت، ساکنان این روستا در وضعیت مناسبی به سر نمی برند.

وی گفت: در طول ماه رمضان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری جهت تبلیغ به روستای سررک اعزام شدم که به مدد الهی و همت اهالی توانستیم بسیاری از زنان، مردان، کودکان و نوجوانان را در طی این ماه مبارک جذب مسجد نمائیم اما علی رغم استقبال بی نظیر مردم از برنامه های ماه مبارک رمضان مشکل ضعف اعتبار مالی باعث شده است که نتوانیم تبیلغات گسترده تر و برنامه های پر محتواتر اجرا کنیم.

وی هدایای قرآنی و جوایزی که در طول برنامه های قرآنی می توان به کودکان و نوجوانان اهدا کرد را یکی از مهمترین ابزار های جذب نام برد و گفت: کمبود بودجه در روستاهای محروم مانع از بهره گیری از این ابزار تاثیرگذار شده است و این در حالی است که بسیاری از کودکان را می توان با اهدا یک توپ فوتبال، یک دست لباس ورزشی و....جذب مسجد و فعالیت های فرهنگی کرد.

حسینی در ادامه افزود: مشکلات مالی در روستای سررک بسیار زیاد است و لازم است مسئولان شهرستان کیار در راستای تقویت توان این مردم برنامه ریزی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار روستای سررک از توابع منطقه ی مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار است، سررک از شلمزار مرکز شهرستان کیار ۸۰ کیلومتر و از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۱۱۵کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۴۶

29 Dec 2019