کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پوستر گرامیداشت روزقدس در شهرکرد رونمایی شد

24 تير 1393 ساعت 12:51

پوستر گرامیداشت روز قدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین در جهان اظهار کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطین دفاع از حقوق بشر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: موضوع دفاع از فلسطین یک موضوع تاکیتکی و سیاسی نیست بلکه عقیده‌ای است که از دل و ایمان انسان ها سرچشمه می گیرد.

کارگران تصریح کرد: حفظ روحیه مقاومت، معنویت و ایمان به خداوند متعال برای مبارزه با استکبار لازم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز جبهه مقاومت که تشکیل آن نیز نشات گرفته از این روز مهم، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است، توانسته ضربات قاطع و محکمی بر پیکر رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد و درس فراموش ناشدنی به آن‌ها بدهد.

کارگران، با بیان اینکه روز قدس به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است، اظهار داشت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم فلسطین نیست، چرا که این سرزمین جزو پیکره جهان اسلام است.

وی افزود: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد رژیم اشغال گر قدس، نه تنها فلسطین، بلکه تمام دنیای اسلام را مورد هدف قرار داده و قصد دارد قبله اول مسلمین را محو و نابود کند.

کارگران بیان داشت: این وظیفه شرعی و دینی همه ما است و باید حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنیم و همه دستگاه‌ها باید زمینه را برای برگزاری روز جهانی قدس برای حضور پررنگ مردم مهیا کنند.

وی در پایان خطاب به همه اصحاب فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: همه باید در مراسم‌های پیش‌ رو حضور فعال و چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 16203

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16203/پوستر-گرامیداشت-روزقدس-شهرکرد-رونمایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir