کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان فارسان

24 تير 1393 ساعت 10:49

فرماندار فارسان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فارسان از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و به طرف میدان مسجد جامع، خیابان شهید داودی و در نهایت در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی در جلسه روز جهانی قدس اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه دغدغه مسلمانان، جهان اسلام و حمایت از مستضعفان جهان را داشتند و بر همین اساس ایشان با تدبیر و دوراندیشی، آخرین هفته ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری نمودند.

وی تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت و همبستگی کل مسلمانان جهان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است و در این روز همه مسلمانان در راهپیمایی از اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها ابراز انزجار خواهند کرد.

احمدی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان فارسان بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

وی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری رژیم غاصب اسرائیل که توسط انگلیس و با حمایت آمریکا و کشورهای غربی شکل گرفت، اذعان کرد: رژیم غاصب اسرائیل با هدف جلوگیری از گسترش دین اسلام و ایجاد چند دستگی در بین مسلمانان در سرزمین فلسطین شکل گرفت این رژیم به عنوان نماد تروریسم دولتی بوده و عامل تنش در خاورمیانه و جهان اسلام است.

فرماندار فارسان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فارسان از ابتدای میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و به طرف میدان مسجد جامع، خیابان شهید داودی و در نهایت در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت، افزود: حضور اقشار و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا از برنامه‌های اجرایی در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس است.

احمدی اعلام کرد: در پایان راهپیمایی تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان فارسان، ایراد سخنرانی در زمینه مقاومت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و قرائت قطعنامه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاهی نیز در شهرستان فارسان در زمینه جنایت رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین دایر است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16180

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16180/اعلام-مسیر-راهپیمایی-روز-قدس-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir