۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۱۶۰۵۲

بسیج و مساجد نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: نقش ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان بسیج در همفکری و همدلی مناسب برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و به تعبیر مقام معظم رهبری در جهت مقابله با جنگ نرم موثر و بی بدیل است.
بسیج و مساجد نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در نشست ائمه جمعه و جماعات و هیات امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج شهرستان شهرکرد هدف از برگزاری این نشست را ایجاد همدلی و هماهنگی بیشتر دست اندرکاران مسجد و بسیج دانست.

وی افزود: نقش ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان بسیج در همفکری و همدلی مناسب جهت مقابله با تهدیدات نرم دشمن و به تعبیر مقام معظم رهبری در جهت مقابله با جنگ نرم موثر و بی بدیل است.

مرادی تصریح کرد: این اقشار با یک برنامه ریزی مناسب و انسجام بخشی به برنامه های فرهنگی مناسب باید در مقابل هجمه های دشمن که با ابزارهای پیشرفته ای همچون شبکه های ماهواره ای و اینترنتی به جنگ با ارزش های ما برخواسته اند بایستند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرکرد با اشاره به زمان اوقات فراغت فرزندان و تعطیلات تابستان، گفت: باید طبق منویات مقام معظم رهبری یک فضای خوب و مناسب برای ارتقاء معنویت روزافزون خانواده ها، جوانان و نوجوانان در مساجد و محلات فراهم شود.

مرادی، گسترش فضای معنوی و اسلامی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی را در بین نسل جوان ضروری دانست و گفت: بسیج و مساجد نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.

وی با تبیین نقش کارکردی مسجد و بسیج در مقابل تهدید نرم دشمن، اذعان داشت: تقویت هر چه بیشتر برنامه های بسیج در مساجد در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گامی به سوی نهادینه کردن سخن امام(ره) مبنی بر اینکه مساجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۵۳

16 Jan 2020