۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۱۵۷۳۵

برگزاری سومین نشست کارگروه اوقات فراغت شهرستان کوهرنگ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهرنگ از برگزاری سومین نشست کارگروه اوقات فراغت شهرستان خبر داد.
برگزاری سومین نشست کارگروه اوقات فراغت شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علی نصیری با بیان این خبر گفت: این نشست با مشارکت و همکاری اعضاء فرهنگی برگزار کننده طرح اوقات فراغت کوهرنگ و در تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی در ابتدای نشست کارگروه طرح اوقات فراغت با تشریح خلاصه ای از روند برگزاری طرح در سال های گذشته و اهداف طرح تابستانی پرداخت و افزود: در جامعه ای که از هر طرف دشمنان برای ضربه زدن به دین و فرهنگ ایرانی برنامه ریزی می‌کنند، برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی و آگاه کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ و زندگی اسلامی در جای خود بسی مهم است و باید بدان توجه شود.

در ادامه نشست اعضاء کارگروه پس از تبادل نظر و همفکری در تدوین برنامه های فرهنگی و دینی طرح اوقات فراغت عواملی از جمله ادغام تمام امکانات و ظرفیت های فرهنگی، ایجاد ۴ پایگاه و یک دبیرخانه مرکزی در شهرستان، بازدید از نحوه برگزاری طرح در طول طرح، ارزیابی از طرح در پایان دوره و در نظر گرفتن کیفیت در اجرای برنامه های طرح برگزاری اردوهای زیارتی به قم و مشهد تدوین و برنامه ریزی شد.

حجت‌الاسلام علی نصیری در پایان خواستار برگزاری طرح به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده از طرف تمام دستگاه های فرهنگی برگزارکننده شد و افزود: باید در اجرای طرح از موازی کاری پرهیز شود تا فضای اجرای کیفی برنامه های فرهنگی و دینی طرح ایجاد شود.

گفتنی است، این نشست با حضور امام جمعه شهر چلگرد، نمایندگان ادارات آموزش و پرورش، سپاه، کانون فکری جوانان و نوجوانان، بسیج دانش آموزی در محل تبلیغات اسلامی کوهرنگ برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۲۱

29 Dec 2019