کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

افزایش سطح بصیریت مردم مهمترین وظیفه یک مبلغ است

10 تير 1393 ساعت 8:57

امروزه که شاهد رشد فرقه‌های متعدد وهابیت در جامعه هستیم اساسی‌ترین وظیفه یک مبلغ در راه مواجهه با این فرقه‌های ظاله افزایش سطح بصیریت و آگاهی در بین مردم است که لازمه این کار بالابردن سطح معلومات و آگاهی خود است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن غلامیان در جمع مبلغان این اداره کل اظهار کرد: امروز شما به عنوان پیش قراولان عرصه رسالت نبوی وظیفه خطیری در راه ابلاغ و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و بصیرت اسلامی در سطح جامعه دارید که این نعمت ابلاغ و ترویج دین را خداوند به کمتر کسی عنایت می‌کند.

وی افزود: بنابراین به همین منظور باید قدردان این نعمت الهی باشید و این قدردانی را با مطالعه و استفاده از شیوه و ابزارهای نوین تبلیغ در کنار تبلیغ سنتی در راه اشاعه و ترویج مطلوب‌تر شعائر اسلامی باید نمایان کنید و با افزایش سطح آگاهی، تعهد در بین عموم مردم سبب افزایش بصیریت که مدنظر مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل و جریان‌های که پیش رو جامعه هست، باشید.

غلامیان افزود: وقف یکی از سنت‌های حسنه دین و از مهم‌ترین شعائر اسلامی است که کم و بیش با دست‌اندازی‌هایی همراه بوده است و تنها راه مبارزه با این موقوفه‌خواری‌ها بیان مسائل شرعی وقف در بین عموم مردم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروزه که شاهد رشد فرقه‌های متعدد وهابیت در جامعه هستیم اساسی‌ترین وظیفه یک مبلغ در راه مواجهه با این فرقه‌های ظاله افزایش سطح بصیریت و آگاهی در بین مردم است که لازمه این کار بالابردن سطح معلومات و آگاهی خود است.

گفتنی است، ۶۷ مبلغ در قالب طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی به امامزادگان و مناطق محروم این استان اعزام شدند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15689

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15689/افزایش-سطح-بصیریت-مردم-مهمترین-وظیفه-یک-مبلغ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir