۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۵۶۴۷

وقتي آبياري فضاي سبز، بلاي جان مردم مي شود

آبياري چمن ها و فضاي سبز شهري در شهرکرد، مدتي است که باعث حوادث و خطراتي براي رانندگان اين شهر شده است ، با اين حال شهرداري شهرکرد همچنان برای اين موضوع اهميت چنداني قائل نشده است.
وقتي آبياري فضاي سبز، بلاي جان مردم مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر ، عدم توجه با آبياري دقيق فضاهاي تعريف شده براي کارگران شهرداري و در پي آن، لغزنده و مرطوب شدن خيابان هاي پيرامون، عامل ايجاد خسارت هاي جبران ناپذير ناشي از تصادفات شده است.

با توجه به تجارب به دست آمده و هشدارهاي راهنمايي و رانندگي، خيس بودن خيابان به علت هدايت مازاد آب براي آبياري فضاي سبز کنار خيابان به وسط بلوار و ترمز ناگهاني رانندگان،به دليل لغزنده شدن آسفالت، تا به حال خطرات و تلفات جاني و مالي جبران ناپذيري به دنبال داشته است.


در يکي از اين حوادث رانندگي، روز قبل، در خيابان حافظ شمالي شهرکرد، يک خودروي ۲۰۶ با سرعتي نه چندان بالا ضمن رسيدن به تقاطع و ترمز بر روي آب هاي مازاد که به خيابان جاري شده بود، واژگون و سرنشين آن به شدت مصدوم مي شود.


پليس هم با مراجعه به اين صحنه، علت را لغزنده بودن خيابان اعلام مي کند، اين در حالي است که ماموران شهرداري حاضر در صحنه هم پاسخ قابل ملاحظه اي براي اين حادثه نداشتند.


البته در خصوص نحوه آبياري اين فضاهاي سبز توسط شهرداري، اين نکته قابل يادآوري و تقدير است که تمامي اين فضاها مجهز به سيستم لوله کشي و آبياري قطره اي و تحت فشار هستند که در جهت صرفه جويي اين نعمت الهي اتخاذ گرديده است.


براستي چه کسي در تصادفات و خطرات ناشي از آبياري خيابان هاي شهري پاسخگوست؟

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

متاسفانه بیش از اینکه آب صرف آبیاری درختان شود به سطح آسفالت خیابان می ریزد و باعث هدر رفت آب می شود.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۰:۱۸

28 Dec 2019