کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

فاجعه هفت تیر وترورهای برنامه ریزی شده، مردم ما را مصمم به ادامه مبارزه با مستکبران کرد

6 تير 1393 ساعت 16:16

ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی وی در هفتم تیرماه یکی از مهمترین ترورهای برنامه‌ریزی شده دشمن بود که هرچند ضایعه دردناکی بر کشور گذاشت اما مردم را مصمم به ادامه و مبارزه با مستکبران کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سیدالوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد دشمنی‌ها و فتنه‌های بسیاری بودیم که یکی از مهمترین این فتنه‌ها، ترور شخصیت‌های مهم و اثرگذار انقلاب بود.

وی افزود: ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی وی در هفتم تیرماه یکی از مهمترین ترورهای برنامه‌ریزی شده دشمن بود که هرچند ضایعه دردناکی بر کشور گذاشت اما مردم را مصمم به ادامه و مبارزه با مستکبران کرد.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حمله هوایی آمریکا به هواپیمای ایرباس و شهادت 290 مسافر این هواپیما، از مهمترین اقدامات غیرانسانی آمریکا بود و چهره واقعی این کشور را به همگان نشان داد.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: در حالی که آمریکا همواره خود را مدافع حقوق بشر می‎داند و کشورهای دیگر را متهم می‎کند، اما واقعیت خلاف این ادعا است.

فاطمی به حملات وحشیانه گروه داعش در کشور عراق اشاره کرد و گفت: داعش یک گروه تکفیری و ساخته جهان استکبار است اما با مقاومت و اراده مردم هرگز به اهداف شوم خود نمی‏ رسد.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از فضایل و برکات ماه رمضان تاکید کرد و افزود: امید می‎رود روزه‌داران در این ماه بتوانند توشه معنوی خوبی برای خود به دست آورند.

فاطمی همچنین با اشاره به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60، اظهار کرد: منافقین کور دل پس از عزل بنی صدر به ترورهای زیادی دست زدند اما دست آنها برای مردم رو شد و مردم به مقابله با منافقان برخاستند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15568

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15568/فاجعه-هفت-تیر-وترورهای-برنامه-ریزی-شده-مردم-مصمم-ادامه-مبارزه-مستکبران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir