کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد مطرح کرد

عمران شهری اولویت کاری شهرداری شهرکرد

2 تير 1393 ساعت 11:21

شهردار شهرکرد از اجرای 20 طرح عمرانی در این شهر خبر داد و گفت: در سال جدید عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز، نورالله غلامیان شهردار شهرکرد امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ طرح عمرانی شهری از سوی این نهاد در سال جاری اجرا می‎شود.

وی افزود: برهمین اساس امروز با حضور استاندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان ذی‏ ربط از 13 پروژه بازدید به عمل می‎آید تا مسئولان از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گیرند.

غلامیان تصریح کرد: بازگشایی ادامه بلوار کاشانی به میدان معلم، اصلاح مسیر جاده دانشگاه آزاد اسلامی در رحمتیه، تکمیل ادامه مسیل های ۱۵ خرداد، اشکفتک، خیابان ابوعلی سینا و میدان امامزادگان دوخاتون از مهم ترین پروژه ها بیان کرد.

شهردار شهرکرد افزود: تکمیل ساختمان شهرداری و ایستگاه آتش نشانی منظریه، محوطه سازی آرامستان جدید شهرکرد، تکمیل معابر برم پنه، برج‌ها دوقلو از دیگر طرح هایی است که امروز از آن‌ها بازدید می‎شود.

غلامیان، هدف از اجرای پروژه های عمرانی در زمینه های متعدد علاوه بر آبادانی و انتفاع شهر، مهیا کردن زمینه رفاه شهروندی و ارائه خدمت ماندگار به مردم دانست.

وی با بیان اینکه در سال جدید عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته است، گفت: در صورتی که مبنای برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و پروژه های شهری اقدامات کارشناسی شده باشد، شهر در مسیر عمران و آبادانی پیشرفتی مطلوب و قابل توجه خواهد داشت.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15468

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15468/عمران-شهری-اولویت-کاری-شهرداری-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir