کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

طرح داعش یک طرح صهیونیستی، آمریکایی است

31 خرداد 1393 ساعت 10:21

گروهک تروریستی داعش جنایت هایی به نام اسلام انجام می دهند که این طرح وحشیانه یک طرح صهیونیستی، آمریکایی و وهابی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزکاری و توسل و تمسک به آیات خداوند برای دوری از گناه اظهار کرد: کسانی که دستورات خداوند را سرلوحه زندگی و کارهای خود قرار بدهند به هدایت خداوند دست پیدا می‌کنند.

سلمانپور افزود: دوری از اوامر و دستورات الهی و نافرمانی از این دستورات باعث دوری از رحمت خداوند می‌شود.

وی، بهترین وسیله برای رضایت خداوند را رعایت تقوا و پرهیزکاری دانست و تصریح کرد: دوری از کارهای گناه که بسیار ساده و آسان است می‌تواند انسان را از هلاکت و نابودی نجات دهد.

امام جمعه شهر اردل در ادامه با بیان اینکه داعش گروهکی جنایتکار و دست نشانده آمریکا و اسرائیل است اذعان داشت: گروهک ترویستی داعش با نام اسلام دست به وحشیانه ترین جنایات می زند و قصد دارد با اینکار چهره اسلام را در جهان مخدوش ساخته و بین مسلمانان جدایی و تفرقه به راه اندازد.

سلمانپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خطیر بودن قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: کسی که در این نظام قبول مسئولیت می کند هم باید جوابگوی مردم بوده و هم باید در برابر خداوند متعال پاسخگو باشد و به مسائل حزبی کمتر بپردازند زیرا امروزه بهترین وظیفه مسئولین همانطور که چندی پیش ریاست جمهور بیان نمودند توسعه مادی و معنوی کشور که یکی از این توسعه ها اهمیت دادن به قشر جوان و اشتغال آنهاست تا هر چه زودتر شاهد پیشرفت کشور باشیم.

این مقام مسئول در پایان ضمن گرامیداشت روز تبلیغ اسلامی که یکم تیرماه است، افزود: شهرستان اردل برای توسعه معنوی نیاز به تخصیص اعتبار فرهنگی مناسب دارد و مسئولان مربوطه بایستی به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15389

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15389/طرح-داعش-یک-صهیونیستی-آمریکایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir