کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دیوان محاسبات چهارمحال و بختیاری منصوب شد

29 خرداد 1393 ساعت 12:09

در مراسمی با حضور معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور و جمعی از مسئولان استانی مدیر کل جدید دیوان محاسبات این استان منصوب شد.


به گزارش جهانبین نیوز، در این مراسم یدالله حبیبی با حکم رئیس دیوان محاسبات کشور به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان چهارمحال و بختیاری معرفی ‌و از زحمات مسئول قبلی احمد پری پور تقدیر شد.

این مراسم سیامک سلیمانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال وبختیاری، به اصل ۵۴و ۵۵ قانون اساسی نظارت مجلس بر اجرا بودجه اشاره کرد و گفت: بر این اساس برنامه اجرا بودجه به دیوان محاسبات واگذار شده است و این دیوان موظف به حفاظت از بیت‌المال است.

وی با اشاره به اینکه در دولت های گذشته اجازه ورود دیوان محاسبات به فعالیت ها داده نمی شده است افزود: زمانی که مشکلی پیش می آمد دیوان محاسبات به بررسی مشکل می پرداخت و با انجام این بررسی ها مشکلات را به خوبی رفع نمی شد.

سلیمانی با بیان اینکه پیشگیری تکلیف اولیه و از وظایف اصلی این دیوان است تصریح کرد: اولویت کاری دیوان محاسبات پیشگیری از تخلفات است و دیوان محاسبات رسیدگی به بودجه و فعالیت دستگاه های اجرایی را به پایان کار واگذار نکند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 15376

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15376/مدیرکل-دیوان-محاسبات-چهارمحال-بختیاری-منصوب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir