۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۵۲۹۷

غنی‌سازی اوقات فراغت با 14 رشته فرهنگی هنری در مساجد استان

مسئول ستاد اوقات فراغت چهارمحال وبختیاری گفت: ۱۴ رشته فرهنگی، هنری و قرآنی برای اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.
غنی‌سازی اوقات فراغت با 14 رشته فرهنگی هنری در مساجد استان
محمدرضا مظاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با عنوان  ˈآسمانی‌ها ˈ در سطح مساجد استان برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می شود.

مظاهری افزود: برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد از ابتدای تیرماه آغاز می شود و ثبت نام برای همه جوانان و نوجوانان آزاد می باشد.

مسئول ستاد اوقات فراغت چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هر ساله در ایام تابستان در رشته‌های فرهنگی و هنری کلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع سنی به ویژه نوجوانان و جوانان در راستای پر بار کردن اوقات فراغت کلاسهایی را برگزار می‌کند.

مظاهری ادامه داد: در راستای محقق کردن شعار سال، این اداره در ایام تابستان سال ۹۳ با بهره‌گیری از اساتید توانمند در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد کلاس‌های آموزشی شامل آموزش قرآن ،نهج البلاغه و احکام، سرود و تواشیح، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی،IDSL، فوتبال، بسکتبال، والیبال و تنیس روی میز را برگزار می‌کند.

کارشناس دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه کانون ها در حال ثبت نام علاقمندان و هنرجویان هستند، گفت: کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی از اول تیرماه شروع و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان نیز نشست های محفل انس با قران با حضور شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت برگزار می شود.

مظاهری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی درست و اصولی برای اوقات فراغت تابستان خود به شاخصی مطمئن برای توسعه تبدیل می‌شود و مدیریت زمان در این اوقات اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۲۹

29 Dec 2019