۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۴۷۹۱
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد:

ضرورت تلفیق فضای مجازی با فضای حقیقی در ترویج آموزه‌های دین

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: تلفیق فضای مجازی با فضای حقیقی برای ترویج آموزه های دین یک ضرورت است.
ضرورت تلفیق فضای مجازی با فضای حقیقی در ترویج آموزه‌های دین
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در اختتامیه سومین مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز در شهرکرد اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ای بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است اما باید تلاش کرد تا این برنامه را تداوم بخشید و در سال‌های آینده به طور عمیق‌تر و دقیق‌تری برگزار شود.

وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به آموزه‌های نماز تاکید کرد
و گفت: عرصه فعالیت در حوزه نماز بسیار گسترده است و باید از همه ظرفیت‌ها برای ترویج این پایه و اصل دین در جامعه اسلامی بهره گرفت.

قرائتی با بیان اینکه کارهای ساده گاهی برکات خیلی مهم و تاثیرگذارتری در مقایسه با کارهای بزرگ دارد، افزود: شرکت‌کنندگانی که در این مسابقه شرکت کردند اما اثر آن‌ها برگزیده نشده شاید اجر و اثرگذاری بالاتری داشته باشند و نباید ارزش کار خود را نادیده بگیرند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور بر ضرورت تلفیق فضای مجازی با فضای حقیقی تاکید و تصریح کرد: ما نباید تنها
به فضای مجازی اکتفا کنیم و اثرگذاری برنامه‌های حضوری را نادیده بگیریم، برهمین اساس ضروری است تا به هردو عرصه مجازی و حقیقی توجه شود.

قرائتی در ادامه با اشاره به اهمیت معنا و تفسیر قرآن کریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه توجه به تفسیر قرآن در کشور ما کم‎رنگ بوده و آن طور که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی تصریح کرد: باید در قرآن تدبر کرد و تفسیر آن را دانست و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای پرداختن به این مهم است و ضروری است تا قبل از فرارسیدن این ماه مبارک مقدمات و تمهیدات لازم برای برپایی جلسات تفسیر قرآن در این استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۳:۲۹

9 Feb 2020