کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره استانی شعر آفتاب رسالت در کوهرنگ به پایان رسید

5 خرداد 1393 ساعت 12:57

در مراسم اختتامیه جشنواره شعر و سروده‌های آفتاب رسالت با هدف پرداختن به سیره نبوی، اثرپذیری انقلاب اسلامی ایران از سیره نبوی و همچنین قرآن و عترت که مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه کوهرنگ حضور داشتند از برگزیدگان این دوره تقدیر شد.


به گزارش جهانبین نیوز،سید هوشنگ موسوی مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد:  سومین جشنواره شعر نبوی پس از اعلام فراخوان با استقبال بیش از 110 اثر از شاعران استانی همراه بود که پس از انجام فعالیت‌های داوری آثار از سوی هیات داوران، 6 اثر به عنوان اثر برتر معرفی و از برگزیدگان در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.


موسوی‌مرام تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش شعر کلاسیک، نو و گویشی برگزار شد و شهرکرد با بیشترین اثر ارسالی دارای مشارکت بیشتر شاعران در هر سه بخش از جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت مبعث پیامبراکرم(ص) برگزار شده است، گفت: تشویق شعرای استان به سرودن اشعار آیینی در شان و مرتبت پیامبر اعظم(ص) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی فنی و محتوایی آثار در قالب شعر کلاسیک از حسین فروزنده و سلیم غلامی در رتبه‌های دوم و سوم تجلیل شد.

موسوی‌مرام افزود: در بخش اشعار سپید نیز از حامد کریمی و اکرم میرزایی در دو رتبه دوم و سوم تقدیر و در اشعار گویشی از اسماعیل محمودی با داشتن رتبه نخست از شعر قدردانی و از اقبال فرهادی با کسب رتبه دوم در این جشنواره تقدیر شد.


کد مطلب: 14762

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14762/جشنواره-استانی-شعر-آفتاب-رسالت-کوهرنگ-پایان-رسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir