۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۴۶۵۸
بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت سوم خرداد:

هشت سال دفاع مقدس یکی از موفق ترین نمونه های عزم ملی و مدیریت جهادی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه‌، فرارسیدن سالروز سوم خرداد و هفته مقاومت و پایداری را گرامیداشت.
هشت سال دفاع مقدس یکی از موفق ترین نمونه های عزم ملی و مدیریت جهادی است
به گزارش جهانبین نیوز، در بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت سالروز حماسه قهرمانانه رزمندگان اسلام در سوم خرداد ۶۱ ، تقارن این ایام با مبعث نبی مکرم اسلام و یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات غرورآفرین بیت المقدس به ویژه ۷۲ شهید استان چهارمحال و بختیاری در این علمیات بزرگ و رشادت های بی نظیر جوانان این مرز و بوم گرامی داشته شده است.

این بیانیه می افزاید: معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد" و امسال سالروز این حماسه بزرگ با روز بعثت حیات بخش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم تقارن یافته و از اهمیت مضاعفی برخوردار شده که جای دارد یاد و خاطره فاتحان خرمشهر قهرمان و رزمندگان دلاور عملیات غرورآفرین بیت المقدس را گرامی بداریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی شک، هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی این سرزمین پرافتخار، برای همیشه در اذهان همگان جاوید و در تاریخ ثبت و باقی خواهد ماند و این حماسه بعنوان گنجینه ای ارزشمند به نسل های آینده منتقل می شود.

این بیانیه تأکید دارد: بدیهی است؛ در هفته مقاومت و پایداری، زوایای مختلف پیروزی های رزمندگان اسلام در صحنه های مختلف دفاع مقدس که برگرفته از روحیه اخلاص، ایثارگری، ازخودگذشتگی و از همه مهم تر ولایتمداری و ولایت پذیری است برای نسل جوان و نوجوان یادآوری شود و فرهنگ ناب ایستادگی و مقاومت بسیجی وار در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، درجامعه ترویج گردد.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به شعار سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری ، آمده است: یقینا دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از موفق ترین نمونه های عزم ملی و مدیریت جهادی است. امید است، امروز نیز ملت بزرگ ایران اسلامی و مسئولین نظام، با لبیک به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، با همان روحیه ایمانی پیروزی های بزرگتری را شاهد باشیم و روح ملکوتی امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر را خشنود سازیم.

در پایان این بیانیه با اشاره به بحث مهم فرهنگ در تحقق شعار سال، تصریح شده است: پیروزی در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی است و این فرهنگ در سایه مدیریت جهادی و با توکل به خدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری که رمز موفقیت امت ایران است، در جامعه محقق خواهد شد.

انتهای پیام / خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۲:۰۵

3 Feb 2020