کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منفعت طلبی و سودجویی از آفات مدیریت و خدمت رسانی است

بام ایران خبر , 18 ارديبهشت 1393 ساعت 8:01

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولین با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از نخبگان و اهل مطالعه و تفکر زمینه خدمت رسانی بهتر و پیشرفت بیشتر در استان را فراهم کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار با جمعی از کارکنان مخابرات استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت گفت: ماه رجب، ماه عبودیت و بندگی و معرفت است که در آن می توان به کمالات انسانی دست یافت.

وی بیان داشت: کسی که از این ظرفیت ارتباط سازنده با خدا و کسب معنویت در این ماه غافل باشد نمی تواند یک خادم خوب و برای دین و جامعه و مردم باشد.

نکونام تاکید کرد: اگر از این فرصت های معنوی استفاده نکنیم و خدمت خود را مرتبط با عالم بقا قرار ندهیم از ارائه خدمت مطلوب به مردم محروم می شویم.

امام جمعه شهرکرد ماه های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و خالص شدن دانست و تصریح کرد: در این روزها با نماز و روزه و دعا و توجه به دنبال کار برای رضایت خدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: اگر خدمت و خدمت رسانی مسئولان رنگ الهی به خود بگیرد گره گشایی از کار مردم به عالم بقا وصل می شود و ماندگار می شود.

وی تاکید کرد: خدمت وقتی به عالم بقا متصل شد با دقت تمام عیار و کمیت و کیفیت عالی به مردم ارائه می شود و رضایت و آرامش مردم را به دنبال دارد.

حجت الاسلام نکونام گفت: محتوای نظام جمهوری اسلامی ایران معنوی و خدمتی شایسته همراه با اتصال به عالم بقا و خشنودی خداوند است و مسئولین باید با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از نخبگان و اهل مطالعه و تفکر زمینه خدمت رسانی بهتر و پیشرفت استان را فراهم کنند.

وی ضمن تقدیر از خدمات مخابرات در استان اذعان داشت: در مناطق محروم و دوردست هنوز نقاط کور و بی بهره از تلفن وجود دارد و اینترنت در استان جایگاه و وضعیت خوبی ندارد که با توجه به ظرفیت استان انتظار می رود این مشکلات حل شود و امکانات در استان ارتقا یابد.

حجت الاسلام نکونام بیان داشت: یکی از آفات مدیریت و خدمت رسانی حاکم شدن نگاه اقتصادی و سودجویی و منفعت طلبی است و ارگان ها بکوشند به موازات سود و منافع اقتصادی، خدمت بهینه و مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14318

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14318/منفعت-طلبی-سودجویی-آفات-مدیریت-خدمت-رسانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir