۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۱۴۲۹۳

سخنان سردار فدوی رسانه‌های غربی را به هرز نویسی انداخت

سپاه به مبارزان منطقه آموخته که چگونه فکر کنند تا از دل آن کاری ترین ایده ها برای ضربه زدن به پیکره استکبار بیرون بیاید. این بزرگترین سلاح ممکن است و هر زمان آمریکایی ها راز بازگشت اسلام سیاسی به منطقه را دریافتند، سپاه را هم شناخته اند.
سخنان سردار فدوی رسانه‌های غربی را به هرز نویسی انداخت
به گزارش جهانبین نیوز، دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از باسابقه‌ترین فرماندهان این نیرویی است که هفتم اردیبهشت ۱۳۸۹ با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی ندسا منصوب شد.

وی روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳ در گفتگو با خبرگزاری فارس به تشریح برخی موضوعات مهم داخلی، بین‌المللی و دفاعی پرداخت که مهمترین بخش این گفتگو را می توان این قسمتدانست که وی گفت: تامین توان هوایی آمریکا در صحنه نبرد، برعهده هواپیماهای موجود روی ناوهایشان است، لذا طبیعی است که ما می‌‌‌خواهیم این ناوها را غرق کنیم.

آمریکایی‌ها خیلی از مسایل را نمی‌دانند و مراکز تحقیقاتی آنها هم در خصوص ماکت ناوهواپیمابری که ما می‌سازیم بسیار عوامانه تحلیل کرده‌اند. اما سال‌های طولانی است که ما ناوشکن‌ها، رزم‌ناوها و فریگت‌های آمریکایی‌ را شبیه‌سازی و غرق کرده و حتی با انواع اقدامات عملیاتی ظرف ۵۰ ثانیه، مدل شناور آنها را غرق کرده‌ایم.

به فاصله کمی از انتشار این گفتگو، اولین واکنش رسانه ای به این اظهارات فرمنده بلندپایه سپاه پاسداران را خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس مخابره کرد و سپس بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی مانند هاآرتص، بی.بی.سی، واشنگتن پست، رویترز و ... داشت.

آسوشیتدپرس در این باره گفت: "نیروی دریایی سپاه پاسداران مجزا از نیروی دریایی ارتش به حساب می آید و به طور گسترده در خلیج فارس و دریای عمان مستقر است و مجهز به ناوشکن های تندرو است. جنگ های نسل آینده از نوع هوایی و دریایی خواهد بود و بنابراین به نظر می رسد قدرت دریایی ایران همانند قدرت هوایی آن از توانایی بالایی برخوردار است."

این خبرگزاری گفته بود:سخنان دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه، نشان دهنده اختلاف نظر شدید سپاه و روحانی درمورد رابطه با غرب است.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۳۴

26 Dec 2019