۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۴۲۰۸
مدیرکل اموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اقتصادی دارد

آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اقتصادی استان دارد.
آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشبرد برنامه های اقتصادی دارد
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا کریمیان همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با تبریک این روز به همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت، گفت: نقش آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه های اقتصادی استان بویژه از حیث نیروی انسانی مناسب و موردنیاز آن مهم است.

وی افزود: ۱۷۵ هزار دانش آموز در بیش از ۲۸۰۰ مدرسه استان چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند و ۱۷ هزار فرهنگی وظیفه تعلیم و تربیت نسل جوان استان را برعهده دارند.

کریمیان در ادامه به لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: تصویب این لایحه در مجلس می تواند باعث افزایش انگیزه و رقابت مثبت بین معلمان و بهبود حقوق و مزایای آنها شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با اجرای این طرح نه تنها پویایی و سیستم جذب و نگه داشت معلمان اصلاح می شود، بلکه اهداف توانمندسازی معلمان نیز آسان تر محقق می شود.

کریمیان استفاده از تجربیات معلمان بازنشسته و پیشکسوتان آموزش و پرورش در اصلاح کتاب های درسی، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و کاهش مشکلات نقل و انتقال فرهنگیان استان، کاهش نیروهای مازاد این نهاد و جذب نیروی انسانی بومی را از اولویت های وزارت آموزش و پرورش در کشور به ویژه چهارمحال وبختیاری عنوان کرد.

وی همچنین بر لزوم اجرای شیوه های علمی برای افزایش انگیزه فرهنگیان و بروز خلاقیت های آنان در تدریس تاکید کرد.

کریمیان از همه نهادهای دولتی و غیر دولتی و خیرین استان خواست تا با همکاری با آموزش و پرورش ، مشکلات این نهاد را کاهش دهند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۵۰

26 Dec 2019