۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۱۴۱۶۲

فعالیت تابلو دار حزب منحله مشارکت در استان‌ها

گزارش‌ها حاکی از راه‌اندازی دفاتر حزب منحله مشارکت در تمام استان‌ها با تابلوهای مستقیم و یا در پوشش برخی از سازمان‌ها است.
فعالیت تابلو دار حزب منحله مشارکت در استان‌ها
به گزارش جهانبین نیوز، گزارش‌ها حاکی از راه‌اندازی دفاتر حزب منحله مشارکت در تمام استان‌ها با تابلوهای مستقیم و یا در پوشش برخی از سازمان‌ها است.

بر اساس این گزارش تنها استان کرمان از این قاعده مستثنی است و هنوز دفتری از سوی حزب منحله مشارکت در آن تأسیس نشده است.

گفته می شود 3 محور اصلی حزب مشارکت در فعالیت های اخیر خود عبارت از «عدم موضو عگیری صریح نسبت به رهبری »، «عدم ائتلاف با دولت » و «پیش قراول انتقاد از دولت نبودن » است.

خاطرنشان می شود در سال 88 که همانند «جنگ احزاب » اپوزیسیون داخلی متشکل از همه طیف‌ها همراه و همسو با اپوزیسیون خارجی و با حمایت همه جانبه نظام سلطه تمام قد در مقابل نظام و رای مردم قد علم کرد، حضور آگاهانه مردم و درایت رهبری با انحلال حزب مشارکت و سازمان مجاهدین توأم شد و فتنه 88 پایان یافت.

با شروع کار دولت یازدهم، همچنین آزادی برخی از فتنه گران از زندان، اعضای این حزب منحله توانستند خود را به دولت نزدیک کنند و به دنبال سهم خواهی از دولت برآمدند.
این افراد در ابتدا با برگزاری همایش ها و سمینار ها خود را به تریبون ها رساندند و از این طریق اولین خواسته های خود در خصوص آزادی سران فتنه را مطرح کردند.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۰۱

26 Dec 2019