۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۳۹۸۱
حجت الاسلام نکونام:

فعالیت های ارزنده مجمع خیرین سلامت کشور قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با دبیرکل مجمع خیرین کشور، از فعالیت های ارزنده این مجمع در بخش سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: متأسفانه یکی از خلاء های کشور ما این است که کارها در روال تشکیلاتی می افتد و به اهلش سپرده نمی شود که این یک معضل است.
فعالیت های ارزنده مجمع خیرین سلامت کشور قابل تقدیر است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، با اشاره به این که یکی از مهم ترین مشکلات امروز کشور، عدم استفاده از نیروهای مخلص، خیر و معتمد است، تصریح کرد: یکی از اموری که بنده به طور مستمر پیشنهاد داده ام این است که در امور مهم همچون حساب صد حضرت امام خمینی(ره)، از نیروهایی خیر و دلسوز امثال مرحوم عسکر اولادی ها استفاده شود و تا این هم صورت نگیرد، با مشکل مواجه هستیم.

امام جمعه شهرکرد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزنده مجمع خیرین سلامت کشور و خدمات خالصانه دبیرکل این مجمع، اظهار داشت: متأسفانه یکی از خلاء های کشور ما این است که کارها در روال تشکیلاتی می افتد و به اهلش سپرده نمی شود که این یک معضل است؛ باید از ظرفیت های خیرین دل سوز در همه عرصه ها استفاده کنیم و متآسفانه این مهم امروز محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ظرفیت های بالای مردم ایران اشاره کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب به تشکیل چنین نهادهایی عنایت دارند، به خاطر آن است که در این نهادها، کار به اهلش سپرده می شود.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با بیان این که خیرین بازوان رهبر معظم انقلاب در کشور برای پیشبرد امور هستند، خاطرنشان کرد: ما نگران بازی های سیاسی کشور هستیم که باعث شده است از مسائل مهم مملکت غافل شویم بنابراین تشکیل چنین مجمع های یکی از نیازهای روز کشور است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات و محرومیت های استان اظهار داشت: در استان کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است اما متأسفانه هنوز در محرومیت به سر می برد و این مهم توجه بیشتر مجمع های خیرین را می طلبد که همه جانبه و با توجه به نیازها به یاری مردم و رفع محرومیت ها بپردازند.

وی با تأکید بر این که باید در تخصیص اعتبارات، اولویت ها و نیازها را در نظر بگیریم نه پراکندگی جمعیت، تصریح کرد: باید در بحث سلامت، امکانات بر اساس نیازها توزیع شود و به یقین معنی عدالت هم این است.

این مقام مسئول اضافه کرد: توسعه همراه با عدالت یعنی بر روی نیازهای واقعی متمرکز شدن و امکانات بر اساس نیازها توزیع کردن که متأسفانه این عدالت نسبت به استان ما لحاظ نشده است و مسؤولان باید نگاه های بخش سلامت را نسبت به استان تغییر دهند.

در ادامه نیز سیدرضا نیری، دبیرکل مجمع خیرین کشور، از اجرای ۸۰ پروژه بحث سلامت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: احداث ساختمان بیماری های خاص این استان که در آینده ای نزدیک احداث می شود، از مهم ترین این اقدامات است.

نیری، به مشکلات پیش روی خیرین کشور در همه عرصه ها اشاره کرد و افزود: متأسفانه یکی از مشکلات خیرین کشور این است که از پرداخت مالیات معاف نیستند که می طلبد مجلس در این رابطه وارد میدان شود و با تصویب قانون های لازم، زمینه حضور خیرین را در بخش های مختلف نظام فراهم آورد و به یقین اگر این مهم تحقق یابد، خود عامل تشویق خیرین خواهد بود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۳۱

29 Dec 2019