۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۱۳۵۶۶

دولتمردان، به جای تخریب دولت قبل، عزتمندانه جواب اتحادیه اروپا را بدهند

آیا فکر نمی کنید اتحادیه اروپا را وهم برداشته است که ایران هم اوکراین است؟بیایند در ایران با معارضین ومحکومین فتنه دیدار دزدانه داشته باشند و بعد از برگشت جسور شوند واین اقدامات را جزء شرط های حضورشان در ایران بگذارند؟
دولتمردان، به جای تخریب دولت قبل، عزتمندانه جواب اتحادیه اروپا را بدهند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، پس از رای اکثریت مردم به دکتر حسن روحانی در انتخابات خردادماه سال ۱۳۹۲ وبرملا شدن ادعای کذب تقلب درانتخابات 88 ودرپی آن تمکین اصولگرایان به رأی مردم واحترام متقابل بارعایت اخلاق انتخاباتی توسط جریان اصولگرایی درکشور، چیزی که در انتخابات 88 توسط فتنه گران وهمراهی جریان مخالف مخدوش شده بود، امروزه مدیریت اجرایی کشور بر عهده کسانی است که مدعی تدبیر واعتدال هستند و همواره از این شعار به عنوان یک چماق برای برخورد با دولتمردان قبلی بخصوص دکتر محمود احمدی نژاد در حالی که هیچ تریبونی جهت دفاع در اختیار ندارند، استفاده می کنند.

این درحالی است که برخی انواع اتهام ها را نثار آنها می کنند وبه صورت هدفدار این حرف های نسنجیده بر زبان افراد مختلف وابسته به جریان دولت تدبیر وامید! علیه دولت مردان قبلی جاری است و وجالب این است که بیشتر این انتقادات بر زبان شخص رئیس جمهور و همچنین پدرخوانده دولت(هاشمی رفسنجانی)در مکان های مختلف ودر مناسبت های گوناگون جاری می شود واین انتقادات روز به روز رنگ ولعاب بیشتری می گیرد تا جایی که رئیس جمهور حقوقدان ما اخیراً در نطق خودش بیان داشته اند که "ما فعلاً مشغول آواربرداری خراب کاری های ۸سال گذشته هستیم وخرابی های ۸ساله را نمی توان یکساله جبران کرد"

نطقی که با استقبال رسانه های بیگانه روبرو شد، لذا روی سخن با دولتمردان و پدر خوانده این دولت وهمه کسانی که در سایه این دولت سخن پراکنی می کنند این است: شما که داعیه پیروی از ولایت فقیه رادارید واین شعارتان گوش فلک را کر کرده است، مگر این قسمت ازصحبت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نشنیده اید یا متوجه نشده اید که معظم له در پایان دولت دهم فرمودند: "خدمات این دولتمردان به کشور کم نظیر است ودرادامه بیان داشتند انتظار این است که دولت ها ودولتمردان آینده حداقل به اندازه این دولت به کشور خدمت نمایند"

حال سوال  این است که این شکل از انتقادات واصرار وتکرار وادامه آنها توسط شما وجریان وابسته به شما با چه هدفی است؟! در این مجال فقط یک نمونه از خدمات دولت مردان قبلی را به شما یادآوری می کنم تا شاید تلنگری باشد وبه هوش آیید اگر خود را به خواب نزده باشید!، وزیر خارجه خندان شما مگر اعتراف نکرد به اینکه در ۸سال گذشته تعداد سانتریفیوژها از ۳۰۰۰ به ۱۹۰۰۰رسیده است؟!! آیا این اقتدار واین افتخار جزء با اراده قوی وایمان قوی دولتمردان قبلی و نهراسیدن از تحریم ها وتهدیدها بدست نیامده است؟ آیا منظور شما از خرابکاری این ها بود؟! چرا باید خدمات ارزنده دولت قبلی را نادیده گرفت؟! دنیا را نگاه کنید وقتی جناح مخالف پیروز می شود موفقیت های گروه قبل از خود را انکار نمی کنند بلکه از آن باقوت بیشتر دفاع کرده واستفاده می کنند برای خدمت گذاری بیشتر به مردمشان.

حال با چه هدفی بر انتقاد از دولتمردان قبلی پا فشاری می کنید ومنتقدین به خود را بی سواد می دانید؟چرا از طریق تریبونی که در اختیار دارید عملکرد ضعیف خودتان را با عملکرد دولت قبلی گره می زنید؟ یک نمونه از عملکرد شما که بسیار دشمن شاد کن است ودلسوختگان انقلاب را نگران کرده است برخورد منفعلانه دستگاه های تحت امر شما با عملکرد هیئت های مختلف اروپایی در جریان سفرآنها به ایران است،چرا باید بعد از انجام این سفر ها،امروز شاهد تصویب قطعنامه علیه ایران در اتحادیه اروپا آن هم با موضوع خیال بافی ها وآرزوهای دست نیافتنی دولت آمریکا وموضوعات خنده دار همیشگی حقوق بشر باشیم؟

براستی بعد از این قطعنامه جهت حفظ عزت وسربلندی ملت ایران چه اقدامی کرده اید؟ آیا فکر نمی کنید اتحادیه اروپا را وهم برداشته است که ایران هم اوکراین است؟بیایند در ایران با معارضین ومحکومین فتنه دیدار دزدانه داشته باشند و بعد از برگشت جسور شوند واین اقدامات را جزء شرط های حضورشان در ایران بگذارند؟

راستی شما به این شرط ها، از طرف ملت تن داده اید؟ چرا بعد از آن همه هیاهو دستگاه دیپلماسی در مورد سفر هیئت های اروپایی باید شاهد تصویب قطع نامه در اتحادیه اروپا علیه کشورمان باشیم؟ آیا نتیجه دیپلماسی فعال همین است؟

جناب آقای رئیس جمهور راهبرد کشورهای ۵+۱ در گام میانی توافق نامه ژنو چیست؟ آیا می دانید در گام میانی توافق نامه ژنو پی گیری حقوق بشر ایران به اروپا وبحث موشکی به آمریکا سپرده شده است؟ به طور حتم می دانیم که می دانید! اما چه اقدامی کرده اید؟ تا کی می خواهید مسامحه کنید وامتیاز بدهید؟

لذا با این نمونه عملکرد خودتان که مشتی نمونه از خروارهاست شایسته است به عنوان یدک کش دولت راستگویان برای ملت ایران روشن سازید که:

۱:چرا وبا چه انگیزه ای عملکرد ضعیف چندماهه دولت خودتان را نتیجه عملکرد دولت قبلی برمی شمرید وتا چه زمانی این تاکتیک را ادامه می دهید و آیا جهت توجیه عملکردتان کفایت می کند؟ مگر شما در تبلیغات انتخابات هدف از آمدن خودتان را حل مشکلات بیان نکردید؟ پس اگر نمی توانید چرا آمده اید؟


۲:آیا در سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی باز هم به آزادسازی منابع توسط غربی ها چشم دوخته اید یا اینکه نه، اقتصاد با عزم ملی ومدیریت جهادی را اجرایی می کنید؟

۳: در سالی که فرهنگ سازی دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است واقتضاء آن مدیریت جهادی است آیا بهتر نبود در ایام نوروز به جای سفر به شمال وکیش، مانند مقام معظم رهبری به سرزمین راهیان نور سفر می کردید؟ آیا سفر به کیش وپیوستن به هاشمی رفسنجانی پیام خاصی برای بخش فرهنگی جامعه داشت؟

۴: درخواست از مردم جهت انصراف از دریافت یارانه بدون اینکه از چگونگی دخل وخرجشان بعد از اجرا شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اطلاعی داشته باشند با چه تدبیری است؟!

۵:در گزارش صد روزه اول از صدا وسیما،از تحویل ۲ نوبت سبد کالا تا پایان سال۱۳۹۲ خبر دادید،چه شد؟ آیا با تدبیر خاص خودتان مردم را به علت ایجاد صف های طولانی در زمان دریافت سبد کالای نوبت اول تنبیه نموده اید و نوبت دوم را لغو نمودید؟

حسن ختام کلاممان جمله ای از مولا ومقتدایمان امام علی(ع) را یادآور می شویم :

قال علی (ع):عدالت شالوده ای است که جهان برآن استوار است (میزان الحکمه،حدیث ۱۱۹۵۵)

پس ای دولتمردان عدالت را در نظر بگیرید و در اعمال ورفتار خود آنرا مد نظر قرار بدهید که مطمئناً دوام همه ما در اجرای عدالت است.
و به جای تخریب و انکار تمامی خدمات دولت قبل، به فکر جواب دندان شکن برای اروپاییان گستاخ باشید.

احمد قائدامینی اسدابادی/کارشناس ارشد علوم سیاسی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۲۵

1 Feb 2020