کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادواره شهدای روستای دهنو برگزار شد

8 اسفند 1392 ساعت 23:57

ششمین یادواره 15 شهید روستای دهنو ازتوابع شهرستان بروجن عصر روز پنجشنبه در سالن ورزشی این روستا برگزار شد.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،ششمین یادواره ۱۵ شهید روستای دهنو عصر روز پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا،مسئولین،بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن در این آیین معنوی گفت:تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است و شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

علی کیهانی افزود:تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

کیهانی در ادامه گفت: خانواده های شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند و خون شهدا و مشقت هایی که خانواده هایشان در این مدت کشیده اند موجب عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران شده و ملت ایران مدیون فداکاری های این عزیزان هستند.

جانباز روشن دل احمد ضیایی نیز در این یادواره افزود:باید راه و روش شهدا را ادامه دهیم و رهروان خوبی برای راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس باشیم.

ضیایی مهمترین پیام شهدا را اطاعت از ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: خلق هر گونه حماسه با حفظ وحدت و در زیر سایه اطاعت از ولی فقیه امکان پذیر است.

این جانباز روشن دل صبر و استقامت را رمز موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: حماسه آفرینی شهدا، رزمندگان اسلام و ملت ولایتمدار ایران اسلامی در دوران دفاع عاشورایی ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: تمام ایام دفاع مقدس پر از سختی‌ها و مشکلات فراوان بود اما شهدای ما با ایستادگی و استقامت مثال‌زدنی خود در برابر این مشکلات ایستادند و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام پاسداری کردند.

گفتنی است در این یادواره محمد کریمی نیا قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت که با صدای دلنشین و به یاد ماندنی خود این مراسم رانورانی ساخت .

روستای دهنو در فاصله۱۳ کیلومتری مرکز شهرستان بروجن واقع شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 12881

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12881/یادواره-شهدای-روستای-دهنو-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir