کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرداری شهرکرد با زیباسازی و آسفالت خیابان ها، به استقبال بهار می رود

6 اسفند 1392 ساعت 10:47

شهردار شهرکرد از آغاز عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، بهسازی و حذف ناهمواری های معابر در آستانه فرا رسیدن سال نو در این شهر خبر داد.


نورالله غلامیان دهکردی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز،  اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت، لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز شده است.
وی اجرای این طرح را در راستای برنامه های ستاد نوروزی شهرداری شهرکرد در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری شهرداری شهرکرد اعلام کرد.
شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در نواحی چهارگانه شهری ، لکه گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب سازی سطوح کوچه و خیابان ها آغاز شده است.
شهردار شهرکرد به اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در بخش های مختلف شهری همچون میادین و معابر از جمله قمر بنی هاشم، معلم، فردوسی،کوهرنگ ابوعلی سینا، امام حسین و دیگر خیابان ها و کوچه های این شهر اشاره کرد.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط خوب جوی، طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری آسفالت معابر شهری به مناسبت سال نو تا پایان سال ادامه دارد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 12817

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12817/شهرداری-شهرکرد-زیباسازی-آسفالت-خیابان-استقبال-بهار-می-رود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir