کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر دانست/ دولتمردان مراقب باشند به عزت نظام خدشه وارد نشود

18 بهمن 1392 ساعت 16:12

امام جمعه شهرکرد در خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که ادعا می‌کنید در دولت شما فضا برای نقد باز است پس نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر تلقی کنید.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع دانشگاهیان اظهار کرد: این ادبیات دکتر روحانی با ادبیات رئیس جمهورِی سازگار نیست و باید بیش از این مراقب این نوع ادبیات باشند.

وی افزود: در حالی که رئیس جمهور مردم ادیب و شناخته شده ای است اما با این سخنان دل مردم را به درد آورد.

نکونام در خطاب به دکتر روحانی تصریح کرد: شما که ادعا می‌کنید در دولت شما فضا برای نقد باز است پس نباید منتقدان را کم‌سواد و یا مواجب‌بگیر تلقی کنید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به اظهارات اخیر سران آمریکایی اشاره کرد و گفت: این اظهارات نشان بر این دارد که دشمن دوباره گستاخ شده و گزینه نظامی را از گزینه‌های مطرح می‎داند.

نکونام بر ضرورت مراقبت تیم مذاکره‌کننده کشور در روند مذاکرات ژنو تاکید کرد و گفت: دولتمردان باید مراقب ادبیات خود باشند که دشمن نتواند از آن سواستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دولت تدبیر و امید را حمایت می‌کنیم اما باید مسئولان و دولتمردان مراقب باشند به عزت و استقلال کشور خذشه‌ایی وارد نکنند.

امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت 22 بهمن اظهار کرد: این روزهای مبارک و پرخیر فرصت مناسبی است تا ضمن اطلاع‌رسانی دستوردهای نظام به دغدغه‌های مردم هم به خوبی پاسخ داده شود.

نکونام با اشاره به سفر اخیر خود به مشهد مقدس، گفت: یکی از دستاردهای این سفر، فراهم کردن سازوکارهای لازم برای احداث یک زائرسرا برای مردم استان بود.
انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 12388

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12388/نباید-منتقدان-کم-سواد-یا-مواجب-بگیر-دانست-دولتمردان-مراقب-باشند-عزت-نظام-خدشه-وارد-نشود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir