۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۱۲۰۱۱

اجرای بیش از 450 برنامه دهه فجر در مدارس شهرستان فارسان

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان از اجرای بیش از 450 برنامه در دهه فجر در مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار،احمد اسکندری اظهار داشت :دهه فجر فرصتی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان، کودکان و نوجوانان است .

وی با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت و مسئولیت بخشی به کودکان و نوجوان در برنامه های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد : تقویت باورهای دینی و ملی کودکان و نوجوانان از راهکارهای موثر در مقابله با جنگ نرم دشمنان است .

وی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف از سوی کمیته دهه فجر در مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه ها با هدف ترویج و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در بین کودکان و نوجوانان برگزار می شود .

اسکندری تصریح کرد : برنامه گرامیداشت ورود حضرت امام خمینی (ره) و مراسم گلباران مزار شهدای شهرستان در ۱۲ بهمن ، برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ، مسابقه نقاشی کودکان انقلاب و نمایش فیلم رایگان در سالن مدارس و مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن با برپایی ایستگاه نقاشی و سرود از جمله این برنامه ها است .

وی رونمایی از دو کتاب ویژه کودکان و نوجوانان ، مسابقه نقاشی از اشعار حضرت امام خمینی (ره) ، برگزاری مسابقه رباتیک ، نمایشگاه و دستاوردهای علمی فعالیت های کانون ، و مراسم مهمانی لاله ها را از دیگر برنامه ها عنوان کرد .

وی با اشاره به اینکه برنامه های جشن انقلاب ودهه فجر باید با تمام امکانات و ظرفیت ها و به بهترین نحو ممکن برنامه ریزی و اجرا شود، گفت: باید از تمام امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر استفاده کنیم.


ریس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان افزود: باید سعی کنیم حضور و نقش دانش آموزان و اولیا در برنامه های دهه فجر پررنگ تر و فعال تر از گذشته باشد.

اسکندری اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی از اعیاد بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: اجرای برنامه های مناسب و تاثیر گذار در جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل آینده باید در اولویت برنامه های مدیران باشد.

وی آموزش و پرورش را به عنوان مهمترین بستر فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: برنامه های دهه ی فجر انقلاب اسلامی ابتکار و نو آوری و ایجاد شادابی و نشاط و انتقال ارزش ها ویژگی مهم برنامه های دهه فجر است
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۰:۴۴

28 Dec 2019