۰
plusresetminus
بیشترین تاکید و سفارش در وصیت نامه شهدا توصیه به نماز، پیروی و تمسک به ولایت فقیه، توصیه به حجاب و عفاف به خواهران و انجام واجبات و ترک محرمات است.
بیشترین سفارش شهدا در خصوص نماز، ولایت فقیه، حجاب و انجام واجبات و ترک محرمات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر عبدالمحمد سعیدی ضمن تجلیل از مقام ۵۵ شهید مداح در استان، برگزاری یادواره های شهدا را برنامه ای در جهت تجلیل از مقام شامخ شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره آنان دانست.

سعیدی، ایجاد فضایی معنوی و عاشورایی در جامعه، آشنایی مردم با رشادت ها، ایثارگری ها و شهادت طلبی های شهیدان و معرفی به عنوان الگوهایی عملی و نظری را از دیگر اهداف برگزاری یادواره ها برشمرد.

وی تصریح کرد: مهمترین خروجی برگزاری یادواره های شهدا آشنایی نسل جوان با مرام و سبک زندگی شهدا به عنوان بهترین الگوی تسلیم امر خدا و ولایتمدار بودن است.

سعیدی تسلیم امر خدا بودن، رنگ و بوی الهی گرفتن، گذشتن از همه چیز به خاطر خدا و تاسی به اهل بیت(ع) را از عوامل ماندگاری و جاودانگی فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم(ع) تنها راه رسیدن به آرمانهای شهدا را ولایت فقیه دانست و اذعان کرد: بیشترین سفارش شهدا به پیروی از ولایت فقیه است.

سعیدی بیان داشت: توصیه به نماز، پیروی و تمسک به ولایت فقیه، توصیه به حجاب و عفاف به خواهران و انجام واجبات و ترک محرمات بیشترین سفارشات اند که در اکثر وصیت نامه شهیدان مورد تاکیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۹:۰۵

27 Dec 2019