کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد

ضرورت حفظ وحدت مسلمانان حول محور ولی فقیه

20 دی 1392 ساعت 15:00

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اگر مسلمانان حول محور ولی‌فقیه وحدت و همدلی خود را حفظ کنند دشمن هرگز نمی‎تواند به آن‌ها آسیب برساند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری از موضوعات مهمی است که انسان‌ها را به سمت فلاح و رستگاری رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسلمانان تاکید کرد و گفت: تفرقه‌افکنی از مهمترین حربه‌ها و ابزارهای دشمن برای رسیدن به اهدافش است و این موضوع از همان ابتدا تاکنون بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

احمدی با تبریک هفته وحدت، بر ضرورت حفظ وحدت جهان اسلام تاکید کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال برهم زدن وحدت شیعه و سنی است، این در حالی است که وحدت جهان اسلام می‎تواند این توطئه دشمن را به خوبی خنثی کند.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: اتحاد و وحدت جهان اسلام موجب می‌شود دشمنان نتواند علیه جهان اسلام دست به تفرقه‌انگیزی کنند.

احمدی، ولایت فقیه را محور وحدت مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان حول محور ولی‌فقیه وحدت و همدلی خود را حفظ کنند دشمن هرگز نمی‎تواند به آن‌ها آسیب برساند.

وی افزود: دشمن از جهالت سلفی‌ها تکفیری استفاده می‌کند و بر اختلاف بین سنی و شیعه دامن می‌زند.

احمدی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک ولایت حضرت قائم(عج) اظهار کرد: فرهنگ انتظار از مهمترین موضوعات است و به منزله دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی به برودت هوا در استان اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف گاز تا آنجا که ممکن است صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 11613

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11613/ضرورت-حفظ-وحدت-مسلمانان-حول-محور-ولی-فقیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir