۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۱۵۴۶

40 گرم هروئین در شهرستان بروجن کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 40 گرم هروئین در شهرستان بروجن خبر داد.
40 گرم هروئین در شهرستان بروجن کشف شد
شهریار حیدری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از منابع موثق مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در شهرنقنه،‌ اقدامات اولیه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در راستای دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی افزود: در عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان این میزان مواد مخدر را در شهر نقنه از یک منزل مسکونی کشف و ضبط کردند.

حیدری تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر همواره از اولویت‌های اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده است که پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان بروجن به عنوان یکی از شهرستان‌های پرخطر در زمینه رصد باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و شناسایی و کشف آن‌ها، اقدامات خوبی انجام داده است به طوری که اکنون به عنوان سد و مانعی اساسی در پیشبرد اهداف اعضای چنین باندهایی مطرح می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کر: در جریان انهدام این باند، یک نفر از متهمان این باند دستگیر و به مقر پلیس هدایت و به مراجع قضایی معرفی شد.

حیدری بر ضرورت همکاری و همراهی دستگاه‌های ذی‎ربط تاکید کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و پیشرفت شهرستان اهتمام ورزیم و به ویژه باید در تامین پایدار همت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که ریشه باندهای قاچاقچی در کشور نابود نشود، مردم روی آرامش را نخواهند دید.

حیدری با بیان اینکه شهرستان بروجن با توجه به موقعیت خاص ارتباطی و اجتماعی نیازمند توجه ویژه در حوزه امنیتی است، افزود: مردم شهرستان بروجن در سال جاری همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند که این امر موجب ایجاد امنیت پایدار در این شهرستان شده است.

وی اظهار کرد: مقابله با مواد مخدر و قاچاقچیان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و امسال شاهد موفقیت‌های ارزشمند نیروی انتظامی در این مسیر خواهیم بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات‌های پلیس همچنان تا نابودی کامل قاچاقچیان مواد مخدر و دستگیری کامل آن‌ها و مجرمان ادامه دارد و امید می‎رود با مشارکت و همکاری مردم که همیشه پلیس را در اجرای طرح‌ها یاری کرده‌اند به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۳:۲۶

29 Dec 2019