۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۱۵۳۹

فعالیت حزب مشارکت هم غیر قانونی و هم غیر مشروع است

قوه قضاییه باید به موقع و بعد از جمع آوری اطلاعات با فعالیتهای زیرزمینی این احزاب منحله برخورد کند.
فعالیت حزب مشارکت هم غیر قانونی و هم غیر مشروع است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از افکارنیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای محمد رضا خاتمی در مورد فعالیت حزب مشارکت علی رغم منحل شدن این حزب طبق حکم قوه قضاییه گفت: عدم فعالیت حزب مشارکت و مجاهدین اسلامی به دلیل نقش اصلی آن‌ها در ماجرای فتنه ۸۸ بوده است و انحلال این دو حزب طبق حکم قوه قضاییه است و حتی در همین راستا نهاد بزرگ دینی همانند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز درباره غیر مشروع بودن این دو حزب طبق بیانیه‌ای صادر کرد.

جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه در دوسه مرحله در نشست‌های خبری رسما به غیر قانونی بودن فعالیت دوحزب اشاره کرد اظهار کرد: هیچگاه این دوحزب به عرصه سیاسی بازنخواهند گشت و فعالیت‌های که آن‌ها دارند فعالیت‌های زیرزمینی و غیر قانونی است که ممکن است هر لحظه با این فعالیت‌ها برخورد قضایی صورت گیرد.


کریمی قدوسی ادامه داد: قوه قضاییه باید به موقع و بعد از جمع آوری اطلاعات با فعالیتهای زیرزمینی این احزاب منحله برخورد کند.

وی تاکید کرد: ما شاهد اعتراف‌هایی از سوی خود مسئولان دستگاه قضایی بوده‌ایم مبنی براینکه اگر قوه قضاییه در برخورد با فتنه قوی‌تر برخورد می‌کرد امروز شاهد اینگونه فعالیت‌های زیر زمینی نبودیم و حالا هم با توجه به این اعتراف‌ها انتظار داریم قوه قضاییه با شدت بیشتری با فتنه گران برخورد کند.

انتهای پیام/
مرجع : افکارنیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۰۶

27 Dec 2019