۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۱۳۵۷
در بیانیه کانون‌های مساجد استان آمده است:

۹ دی روز پیروزی کشور در جنگ نرم دشمن است

کانونهای فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با دعوت از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای حضور حماسی در همایش نهم دی ماه، بیانیه‌ای صادر کرد.
۹ دی روز پیروزی کشور در جنگ نرم دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز، دراین بیانیه آمده است: یوم‌الله ۹ دی ماه ۸۸ روز پیروزی بصیرت بر فتنه و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود، این روز قطعه‌ای از تاریخ پرافتخار نظام الهی است ، که به دست جوانان غیرتمند ایران اسلامی رقم خورد.

این بیانیه می‎افزاید: حماسه نهم دی روزی است که امت ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی، نقشه‌های دشمنان دین خدا را نقش برآب ساخته، چهره پلید نفاق را مانند همیشه رسوا ساختند واجازه ندادند ننگ بی‌بصیرتی و غفلت بر پیشانی شان جای گیرد.

در این بیانیه تصریح شده است: فتنه‌ای که به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ظاهری حق ولی محتوایی باطل آمده بود تا انقلاب اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید عزیز بود ببلعد، با اقدام به موقع وبه هنگام امت توانست، مستکبران عالم را که طراحان و حامیان آن فتنه عظیم بودند غافلگیر و مایوس کند.

در ادامه این بیانیه مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام کردند: اعضا و جوانان مسجدی در صحنه‌های انقلاب در تثبیت و تداوم حرکت بصیرت‌گونه، آمادگی خود را دردفاع از اسلام و انقلاب اسلامی اعلام داشته، پا به پای مردم همیشه بیدار در همایش بزرگ حماسه ۹ دی ماه شرکت کرده، اعلام می‌کنیم در حفظ و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند پدران غیرتمند خود تا پای جان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/خ ح/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۲۰

19 Jan 2020