کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری

حماسه ۹ دی تهدید دشمنان را به فرصت شکوفایی انقلاب اسلامی تبدیل کرد

8 دی 1392 ساعت 10:34

سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی آورده است: حماسه نهم دی ماه، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای شکوفایی و استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی، آورده است: حماسه عاشورایی ۹ دی، قدرت بصیرت انقلابی ملتی را به نمایش گذاشت که در طول تاریخ ثابت کرده‏اند همواره حامی ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلامی و حریم ولایت هستند.

این بیانیه می‌افزاید: قدرت‌های استکباری و فریب‌خوردگان و مغرضان داخلی با ائتلاف همه جانبه، سودای شومی را در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ در سر می‌پروراندند که به‌حمدالله با رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و ولایت‌پذیری مردم قهرمان و شکست ناپذیرمان این فتنه بزرگ نیز خنثی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال سالگرد حماسه ۹ دی با خلق حماسه سیاسی ملت بصیر ایران اسلامی همراه شده و از مسئولان کشور انتظار می‌رود که در عرصه‌های سیاست خارجی و حل مشکلات اقتصادی، همچون مردم خوب و نجیبمان به وظیفه انقلابی خود عمل کنند و علاوه بر حفظ حقوق، عزت و کرامت این ملت بزرگ در عرصه بین المللی در مسیر رفع مشکلات اقتصادی گام‌های بزرگ‌تری را به پشتوانه اعتماد رهبر معظم انقلاب و مردم بزرگوارمان بردارند.

بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری می‌افزاید: حماسه نهم دی ماه، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای شکوفایی و استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد و اکنون پس از گذشت چهار سال از فتنه عظیم و توطئه خطرناک پس از انتخابات سال ۸۸، مردم صبور و ولایت‌مدار ایران اسلامی انتظار دارند که علاوه بر واکاوی زوایای پنهان فتنه، مسببین آن به سزای عمل خود برسند و پاسخگوی خسارت‌های سنگین وارده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور، باشند.

در پایان بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری علاوه بر اعلام هوشیاری به دلسوزان نظام برای مقابله با حرکت خزنده‌ای که به دنبال به صحنه برگرداندن عوامل دخیل در فتنه ۸۸ هستند، از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه ۸۸، تجلیل و بر آمادگی پاسداران و بسیجیان ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی تأکید شده است.

انتهای پیام/خ ح/


کد مطلب: 11353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11353/حماسه-۹-دی-تهدید-دشمنان-فرصت-شکوفایی-انقلاب-اسلامی-تبدیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir