کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

برنامه دهه آخرصفر با عنوان لبیک یارسول الله، لبیک یا خامنه ای برگزارمی شود

ایرنا , 26 آذر 1392 ساعت 10:07

یزدان جلالی در نشست ستاد بزرگداشت رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله چهارمحال وبختیاری افزود: زیارتنامه حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله در روز ۲۸ صفر مصادف با سالروز رحلت آن حضرت در تمامی مصلاهای نماز، مساجد، امامزاده ها و سایر اماکن مذهبی سراسر استان قرائت می شود.


به گزارش جهان بین، معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های دهه آخر سفر به دلیل همزمانی ۲۸ صفر با نهم دیماه با عنوان "لبیک یا رسول الله و لبیک یا خامنه ای" برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در روز رحلت پیامبر بزرگ اسلام صلی الله علیه و اله، سه هزار جلد کتاب زیارت بین عزاداران در سراسر استان توزیع می شود.

جلالی اظهار داشت: ۲۰ روحانی مبلغ نیز برای فعالیت تبلیغی دهه آخر صفر از قم به استان دعوت شده اند که در ۹ شهرستان استان پیرامون سیره پیامبر اکرم و ویژگی های مقام معظم رهبری سخنرانی و مراسم ویژه سوگواری پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله را برگزار می کنند.

جلالی فضاسازی ورودی شهرها و کتابخانه ها، اجرای مسابقه کتابخوانی سیره حضرت رسول، معرفی تازه های کتاب در خصوص پیامبر و نصب بنر و فعال سازی هیات های مذهبی و برگزاری مراسم ۲۸ صفر در ادارات را از دیگر برنامه های دهه آخر ماه صفر عنوان کرد.

انتهای خبر/






جهانبین,شهرکرد,چهارمحال,بختیاری,برنامه,دهه,آخر,صفر,رسول,الله,خامنه,ای


کد مطلب: 11107

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11107/برنامه-دهه-آخرصفر-عنوان-لبیک-یارسول-الله-یا-خامنه-برگزارمی-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir