کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه و استاندارچهارمحال وبختیاری شهادت شهروندان استان درعراق را تسلیت گفتند

خبرگزاری ایرنا , 24 آذر 1392 ساعت 11:25

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان استان در حمله تروریستی روزجمعه در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.


به گزارش جهان بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در پیام مشترکی، شهادت تعدادی از شهروندان استان در حمله تروریستی روزجمعه در منطقه دیاله عراق به مهندسان و کارگران ایرانی را تسلیت گفتند.

در پیامی مشترک حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام و قاسم سلیمانی دشتکی که صبح یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:

بسم رب الشهدای و الصدیقین

مردم شریف، ولایتمدار و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری، بار دیگر با دست ناپاک مزدوران حلقه به گوش استکبار، جمعی از هموطنان مومن و هم استانی های عزیز و شیدای ولایت که بادلی مالامال عشق ومعرفت، درپی کسب روزی حلال بودند، باتوطئه شیطانی دشمنان جنایتکار و خونریز و ایادی جاهل و متحجر آنان در حادثه دلخراش تروریستی در خاک عراق، به خاک و خون کشیده شدند.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: تردیدی نیست که اقدامات کور و غیرانسانی ایادی سرسپرده صهیونیست، خشم و انزجار ملت آگاه کشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف و خون مطهر شهیدان، انسجام، عزت و سربلندی بیشتر ایران اسلامی را درتمامی عرصه ها تضمین خواهد کرد.

درپایان این پیام عنوان شده: اینجانبان بامحکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان و خانواده های معزز آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان علودرجات و حشر آن عزیزان به حق پیوسته با سالار شهیدان، شفای عاجل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را مسالت می نماییم.

روز جمعه تعدادی تروریست مسلح با سد کردن راه خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی که در استان دیاله عراق مشغول کار بودند، با تیراندازی به این خودروها تعدادی از این افراد را به شهادت رساندند و تعدادی نیز در این حادثه مجروح شدند.

اسامی شهدای استان چهارمحال و بختیاری که عمدتا از شهر هفشجان شهرستان شهرکرد می باشند، هنوز اعلام نشده است.

انتهای خبر/





جهانبین,پیام,تسلیت,امام,جمعه,نماینده,ولی,فقیه,نکونام,استاندار,قاسم,سلیمانی,حمله,تروریستی,مهندس,کارگر,عراق


کد مطلب: 11048

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11048/امام-جمعه-استاندارچهارمحال-وبختیاری-شهادت-شهروندان-استان-درعراق-تسلیت-گفتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir