کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهمترین شاخصه بسیج در کنار ولایتمداری، مردم دار بودن است

هفت چشمه , 1 آذر 1392 ساعت 14:56

امام جمعه شهر اردل گفت:مهمترین شاخصه بسیج در کنار ولایتمداری مردم دار بودن آن است.



 حجت‌الاسلام موسی سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی این هفته، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت و کسب تقوای الهی، اظهارکرد: استمرار و بقای نهضت حسینی نقش بی ‏بدیل حضرت زینب و حضرت سجاد(ع) را تداعی می‌کند.

سلمانپور افزود: دشمنان اسلام و تشیّع بعد از شهادت امام حسین(ع) تبلیغات گسترده‎‌ای را علیه آن امام شهید و نهضت ایشان انجام دادند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، ادامه داد: در حال حاضر نیز آمریکا و هم‌پیمانانش، تبلیغات گسترده‌ای را علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: اگر نگاهی به تاریخ نظام اسلامی بیندازیم به خوبی می‌فهمیم که آنچه تاکنون باعث خنثی شدن توطئه‌ها و دشمنی‌ها شده است روحیه بسیجی و بسیج بوده است و تا زمانی که این روحیه وجود داشته باشد دشمنی‌ها به جایی نخواهد رسید.

سلمانپور اظهار داشت: آنچه امروز نیاز بسیج است، این است که مشکلات پیش رو را بشناسد و با اولویت‌بندی به حل آنان بپردازد بنابراین این امر می‌طلبد که بسیج در همه جهات، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از توانمندی لازم برخوردار باشد.

امام جمعه شهر اردل در پایان افزود: مردم ولایتمدار شهرستان اردل و مسئولین ادارات نگاه برادری و اخوت با هم داشته باشند و در جهت شکوفایی و آبادانی این شهرستان تلاش کنند تا این شهرستان به حق و حقوق خودش برسد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 10373

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10373/مهمترین-شاخصه-بسیج-کنار-ولایتمداری-مردم-دار-بودن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir