کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه آمر به معروفی که در باشگاه بدنسازی، کاری شد

19 آبان 1392 ساعت 13:35

توصیه تاثیر گذار یک آمر به معروف در باشگاه بدنسازی باعث شد که اعضای باشگاه ایام محرم را بدون موزیک ورزش کنند .


به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از زنگ خبر، خاتون شریفی، آمر به معروفی که از انتقادپذیری مسئول باشگاه بدنسازی بسیار خرسند است :

روز اول از ماه محرم بود که برای ورزش به یکی از باشگاههای بدنسازی سطح شهر رفتم ،وقتی رسیدم بیشتر هم باشگاهی ها آمده بودند و آن چیزی که با همیشه فرق داشت ،لباسهای مشکی ای بود که برتن تقریبا همه آنان دیده می شد .

اعضای باشگاه همگی به احترام و ارادت روزهای عزای حسینی با لباسهای مشکی برای ورزش کردن آمده بودند.

پس از مدت کوتاهی که همگی جمع شدیم و کلاس رسما شروع شد ،موزیک مربوط به ورزش که هر روز در  کلاس نواخته میشد روشن شد و با توجه به ماهیت ورزشی بودن این موزیک و ویژگی ان که تحرک آمیز بودن آن بود ،موزیک تندی بود .

با خود اندیشیدم که عشق و ارادت به امام حسین تمامی دوستانم را واداشته که حتی برای ورزش کردن هم سیاه پوش شوند،پس پخش این موزیک تند و ورزش کردن با آن حتما سهوی و طبق عادت گذشته است.

با کمی دقت وقت مناسبی را پیدا کردم و با مربی کلاس راجع به این که این موزیک با ایامی که در آن هستیم و سیاه پوشی دوستان همخوانی ندارد ،صحبت کردم .

مربی کلاس هم با رویی گشاده از این تذکر من بسیار تشکر کرد و موزیک را خاموش کرد و به دوستان دیگر هم توضیح داد که :به احترام امام حسین(ع) و یارانشان ،این روزهای عزاداری را بدون موزیک ورزش خواهیم کرد و تمام ورزشکاران هم از این مسئله استقبال کردند و اکنون در چند روزی که از ماه محرم می گذرد تمام تمرینهای این باشگاه بدون موزیک برگزار می گردد.

 

 کلمات کلیدی:جهانبین,باشگاه,بدنسازی,دانلود,آهنگ,موزیک,محرم,زنان,دختران,نیوز


کد مطلب: 10101

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10101/توصیه-آمر-معروفی-باشگاه-بدنسازی-کاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir