۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۲۱۶۶
فرماندار شهرستان اردل:

روز قدس، روز رسوايي چهره پليد استکبارجهاني و صهيونيست است

فرماندار شهرستان اردل گفت:روز قدس، روز رسوايي چهره پليد استکبار جهاني و بيداري آزاديخواهان جهان و نمادي از نمايش وحدت امت اسلامي در اعلام حمايت از مردم رنج کشيده فلسطين است.
روز قدس، روز رسوايي چهره پليد استکبارجهاني و صهيونيست است
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در حاشيه جلسه شوراي اداري شهرستان اردل که با موضوع روز قدس برگزارشد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت:روز جهاني قدس يادگار ارزشمند حضرت امام خميني (ره)  و روز رسوايي چهره پليد صهيونيست‌ها و استکبار جهاني و روز بيداري ملل آزاده جهان و نمادي از نمايش وحدت، يکپارچگي و همدلي امت اسلامي و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگي و حمايت از مردم رنج کشيده فلسطين است.

کياني افزود:بي شک، نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان از سوي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به نام روز قدس،  با هدف حمايت همه جانبه مسلمانان جهان از قيام مردم مظلوم فلسطين صورت گرفته تا در اين روز،  آزاديخواهان جهان، خشم و انزجارشان را از رژيم صهيونيستي فرياد بزنند.

وي تصريح کرد:شهرت جهاني روز قدس  و نفوذ معنوي اين روز در دل آزادانديشان دنيا، باعث شده تا نه تنها مسلمانان، بلکه تمامي آزاديخواهان اديان پهنه گيتي، رهايي ملت ستمديده و مظلوم فلسطين از چنگال اسرائيل خونخوار و جنايتکار را خواستار باشند.

فرماندار شهرستان اردل يادآور شد:برهمه اقشار ملت هميشه درصحنه واجب است که علاوه بر تبعيت از امام خميني (ره) حمايت خود را از حقوق قانوني مردم فلسطين و مخالفت با اشغال‌گري، تجاوز و جنايات ضدبشري رژيم صهيونيستي اعلام کرده و امسال نيز چون هميشه روز جهاني قدس  را  به روز کابوس رژيم غاصب کودک کشي تبديل کنيم که با حمايت استکبارجهاني به سرکردگي آمريکا و در سکوت سازمان‌هاي بين‌المللي و مدافعان دروغين حقوق بشر همچنان به جنايات خود بر عليه مردم ستمديده ‌فلسطين ادامه مي‌دهد.
 
انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۸:۱۳

26 Dec 2019