۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۴۷
خاطرات شنيدني يکي از جانبازان دفاع مقدس:

سنگرم را از جبهه به مسجد آوردم

موذن جانباز اردلی گفت: پس از اينکه به درجه جانبازي رسيدم و بين من و همرزمان شهيد فاصله افتاد، بهترين سنگر را در مسجد يافتم و از آن روز به بعد فعاليت هاي خود را در مسجد جامع شهر اردل دنبال کردم.
سنگرم را از جبهه به مسجد آوردم
 ولی محمد انصاري موذن جانباز اردلی  در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز  پیشاپیش فرارسيدن ميلاد با سعادت امام حسين (ع) و حضرت ابالفضل(ع) را تبریک و  اظهار داشت:سال 1308 در شهر  اردل متولد شدم و از آن جايي که اکثر خانواده ما در جريان جنگ تحميلي حضوري فعال داشتند، من نيز  در سال 1362  براي اولين بار به جبهه اعزام شدم.
 
وي افزود: در عمليات هاي کربلاي 4 و کربلاي 5  عمليات خيبر و عمليات والفجر 4 حضور داشتم   از آن جايي که من به عنوان يک نيروي عملياتي انجام وظيفه مي کردم پس از يک هفته عمليات به اتفاق هم رزمان ناگهان مورد حمله شيميايي بعث عراق قرار گرفتيم و از آن جايي که عراقي ها از گاز شيميايي خردل استفاده کرده بودند، پوست بدن بچه ها به سرعت تاول زد و ريه ها و چشم هايشان آسيب ديد.

اين جانباز 15 درصددوران دفاع مقدس اظهار کرد:در عمليات کربالي 4 و کربلاي 5 به وسليه ترکش از ناحيه دست و پا مجروح شدم و پس از اينکه به درجه جانبازي رسيدم و بين من و همرزمان شهيد فاصله افتاد، بهترين سنگر را در مسجد يافتم و از آن روز به بعد فعاليت هاي خود را در مسجد جامع  شهر اردل  دنبال کردم.

انصاري بيان کرد:زماني که اذان مي‌گويم و با خداي خودم خلوت مي‌کنم حس و حالي دارم که قابل وصف نيست و اين را با هيچ چيز در دنيا عوض نمي‌کنم.

اين رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: اطاعت‌پذيري از فرماندهان و تبعيت از ولايت‌فقيه از شاخصه‌هاي اصلي رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

ولي محمد انصاري  با صداي دلنشينش مورد توجه مردم  شهر اردل قرار گرفته و  70 سالي است که بعنوان موذن در  اين شهر شناخته شده است.

چه خوب است استعدادهايي همچون "ولي محمد انصاري"به خوبي ديده شود و توانمنداني چون او که حامي نماز هستند بيشتر مورد توجه مردم و بخصوص مسئولين قرار گيرند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۸:۱۱

26 Dec 2019