۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۱۰۷۵
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از انقلاب بود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: ملت بزرگ ايران اسلامي در حماسه نهم دي نمايشگاهي از غيرت ملي در دفاع از انقلاب به نمايش گذاشتند.
9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از انقلاب بود
سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با گراميداشت حماسه ۹ دي اظهار کرد: این روز با حضور با بصيرت و انقلابي مردم و با رهبري امام گونه مقام معظم رهبري، به‌عنوان انقلابي ديگر در تاريخ کشور ايران به ثبت رسيده است.

موسوي با بيان اينکه نهم دي ماه روز بصيرت افزايي و بيعت مردم ولايتمدار و مجاهد في سبيل الله ايران اسلامي است، افزود: نهم دي ماه غلبه حق بر باطل مي باشد زيرا در اين روز ماهيت جاهلان و بي بصيرتان مشخص گرديد و طومار کساني که قصد براندازي و مخالفت با نظام را داشتند توسط ملت ولايي و هميشه در صحنه ايران اسلامي برچيده شد.

وي با بيان اينکه ۹ دي نمايشگاه غيرت ايرانيان در دفاع از انقلاب بود تصريح کرد: حماسه ۹ دي نماد غيرت ملي و ديني مردمي است كه پاي اصول اسلام و آرمان‌‌هاي انقلاب ايستاده اند و با حضور خود به دشمنان اين نظام و انقلاب اعلام کردند که اگر لحظه اي فکر ضربه زدن به اين انقلاب را داشته باشند در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد و تا پاي جان از ارزش هاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه دفاع خواهند کرد.

موسوي اضافه کرد: يوم الله نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي نقطه عطف ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي ايران و برگ زريّن ديگري در دفتر افتخارات هر فرد ايراني رقم زد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۳:۳۰

27 Dec 2019