۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۱۰۶۸
تحليلگر مسائل سياسي:

9 دي خطي است که دوست را از دشمن انقلاب جدا کرد

تحليلگر مسائل سياسي گفت: حماسه 9 دي روز مردودي خواص بي بصيرت و اوج بصيرت و ولايت مداري ملت انقلابي ايران اسلامي و باطل السحر فتنه گران بود.
9 دي خطي است که دوست را از دشمن انقلاب جدا کرد
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت هفته بصيرت و سالروز حماسه مردمي ۹ دي گفت: ۹ دي پيوند امت با ولايت بود و در اين روز مردم به حمايت از ولايت و آرمان هاي امام راحل(ره) به ميدان آمدند و همه نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب کردند.

خدادادي تصريح کرد:حماسه ۹ دي برخواسته از دل ملت بود و متعلق به هيچ گروه و جناح خاص نيست بلکه متعلق به تمامي ملت است.

وي با بيان اينکه ۹ دي خطي است که دوست را از دشمن انقلاب جدا کرد افزود:حماسه ۹ دي روز مردودي خواص بي بصيرت و اوج بصيرت و ولايت مداري ملت انقلابي ايران اسلامي و باطل السحر فتنه گران بود.

خدادادي با تاکيد بر حفظ وحدت وانسجام در جامعه گفت: ۹ دي يعني زنده نگه داشتن ارزشهاي انقلاب و مقابله با شياطين شرق و غرب و استکبار جهاني.

اين تحليلگر مسائل سياسي با تاکيد بر درس‌ها وعبرت‌هايي که بايد از حادثه ۹ دي گرفت، افزود: دشمنان خارجي و فتنه گران سالها برنامه ريزي کرده بودند تا به انقلاب و نظام ضربه بزنند، اما روشنگري، شجاعت وبرخوردانقلابي مقام معظم رهبري حماسه ۹ دي را خلق کرد تا اين فتنه بزرگ خنثي شود.

خدادادي با اشاره به درايت مقام معظم رهبري در جريان فتنه سال ۸۸ افزود: در اين فتنه تمام سرويس هاي اطلاعاتي غرب با سران فتنه همکاري کردند، اما ناکام ماندند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۳:۰۲

27 Dec 2019