۱۳۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۰۸۸۹
قاري ممتاز بسيجي؛

بسيج درس عشق به ولايت و امامت را به من آموخت/تفکر بسيجي برگرفته از مکتب سيدالشهدا (ع) است

قاري ممتاز بسيجي گفت: تفکر بسيج برگرفته از مکتب سيدالشهدا(ع) است چرا که ملت ما با اين تفکر سربلند است و دشمن را از وصول به اهدافش نااميد کرده است.
بسيج درس عشق به ولايت و امامت را به من آموخت/تفکر بسيجي برگرفته از مکتب سيدالشهدا (ع) است
محمد مهدي عيدي یکی از قاریان ممتاز بسیجی درشهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: متولد سال ۱۳۷۸ در حال حاضر سمت شوراي پايگاه مقاومت بسيج شهدا شهر اردل را بر عهده دارم.


عيدي افزود: همان طور که پدرم بسيجي بود و هميشه بسيج را بهترين مکان براي خانواده ام توصيف مي کرد به مرور زمان علاقه ام به بسيج زياد شد و امروز تفکر بسيجي را الگوي خودم قرار دادم چراکه اين تفکر برگرفته از مکتب سيدالشهدا (ع) و تنها هدفشان حامي مظلومان جهان و شکست استکبار جهاني است.

وي گفت: بسيج درس عشق به ولايت و امامت را به من آموخت و تا آخرين نفس و قطره خون با الگو گيري از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري از ميهن عزيزم در همه عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهم داد.

قاري ممتاز کشوري درخصوص موفقيت هاي خود که پيش قدم آن بسيج بود گفت: از دوران کودکي در مساجد حضور داشته و با پايگاه بسيج محله همکاري مي کردم چون علاقمند بودم بيشتر وقت خود را در پايگاه و کنار دوستانم باشم.


وي افزود: پايگاه بسيج را بهترين مکان برا فعاليت عرصه هاي قرآني و عملي انتخاب کردم و به لطف خدا امروز توانستم مقام آور قرآني در استان و کشور باشم و موفقیتم را مديون پايه گذار بسيج امام بزرگوار (ره) هستم.

قاري ممتاز بسيجي گفت: در سال ۹۵ در کلاس هاي آموزشي قرآن که در پايگاه بسيج شهدا شهر اردل تشکيل شد شرکت کردم و با کمک رضا خليلي توانستم در همان سال مقام دوم در رشته قرائت در مسابقات استان را کسب کنم.

عيدي افزود: در سال ۹۶ نيز مقام اول و سوم کشوري را کسب کردم و انشالله بتوانم در اين عرصه موفقيت ها بهتري در سطح کشور و جهان را کسب نمايم.

وی در پايان گفت: بسيجيان با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري هميشه در راستاي تحقق انديشه و تفکر بسيجي گام بردارند چرا که نياز امروز جامعه ما تفکر بسيجي براي خروج از مشکلات و حرکت در مسير رشد و توسعه ي همه جانبه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۲:۰۸

27 Dec 2019