۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۰۰۷۹
آزاده چهارمحالی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز:

مسئولان به درد مردم برسند/مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی شود

آزاده و جانباز چهارمحالی گفت: مسئولان بدانند مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و با این روند روزبه‌روز بر دردهای جامعه افزوده می‌شود.
مسئولان به درد مردم برسند/مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی شود
به گزارش جهانبین نیوز، ۲۶ مرداد سال‌روز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی است که هر ساله ما را یاد آن همه رشادت و مردانگی اسیرانی می‎اندازند که به گردن ما حق دارند..

در همین راستا به سراغ یکی از آزادگان شهرستان اردل رفتیم تا سخنان ماندگار خود را برای ما بیان کند.

مظفر عیدی آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با جهانبین نیوز ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به ایران اظهار کرد: آزادگان نماد مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان ما ایرانیان سرافراز هستند.

عیدی افزود: آزادگان با رشادت‎های خود امنیت امروز کشورمان را به دست آورده و اجازه نداده‎اند، هیچ نامحرمی چشم ناپاک به عفت ناموس، خاک و خون ما ایرانی‎ها داشته باشند.

وی گفت: در آن دوران همه تلاش ما حفظ میهن و انقلاب بوده است و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکرده‎ایم، زیرا افرادی بوده که از جان و مال خود در آن زمان گذشته‎اند و ما نیز باید همواره قدردان زحمت‎های این افراد دلیر و شجاع باشیم.

این آزاده سرافراز در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم بیان داشت: سخانان رهبر انقلاب اسلامی اتمام حجت با مسئولان بود و در این دیدار امام خامنه ای مذاکره با آمریکا را ممنون کرد و مسئولان باید برای رفع مشکلات به توان داخلی تکیه کنند نه اینکه راه حل مشکلات را مذاکره با آمریکا بدانند.


اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است

عیدی افزود: این روزها شاهد برخوردهای نامناسبی از طرف بخشی از مسئولان هستیم که چندان توجهی به خواسته‌های مردم نمی‌کنند.

جانباز ۲۵ دفاع مقدس با بیان اینکه مطالبات اقتصادی مردم بحق است و مسئولان وظیفه دارند دردهای جامعه را درمان کنند اظهار کرد: مسئولان بدانند که مشکلات اقتصادی با شعار و مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و با این روند روزبه‌روز بر دردهای جامعه افزوده می‌شود.

عیدی خاطرنشان کرد: پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی و التزام به اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است و از مسئولان انتظار داریم که این انقلاب که با خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان و آزادگان تثبیت شده است را با گوش فرادادن به فرامین رهبری به خوبی حفظ کنند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ مظفر عیدی از آزادگان و جانبازان سرافراز کشورمان است که بعد از تحمل سه سال رنج اسارت در اردوگاه‌های بصره، بغداد و تکریت به آغوش وطن بازگشته است.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۰:۴۶

27 Dec 2019