۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۷۷۳۳
گفتگوي کيار بيدار با رئيس آموزش و پرورش شهرستان کيار:

معاون آموزشي آموزش و پرورش بزودي معرفي مي شود/ مدارس کيار از نظر سخت افزاري در وضعیت بسیار ضعيفي قرار دارند

سه ماه از سال تحصيلي گذشته است و امتحانات نيم سال اول در آستانه آغاز هستند اما همچنان کارمندان و فرهنگيان شهرستان کيار چشم انتظار معرفي معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان هستند.
معاون آموزشي آموزش و پرورش بزودي معرفي مي شود/ مدارس کيار از نظر سخت افزاري در وضعیت بسیار ضعيفي قرار دارند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار يکي از مهمترين خواسته هاي دانش آموزان، والدين و فرهنگيان شهرستان کيار معرفي معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار است که با گذشت سه ماه از سال تحصيلي ۹۶-۹۷ و قرارگيري مدارس در آستانه امتحانات نيم سال اول معرفي نشده است.

خبرنگار کيار بيدار در اين راستا دليل اين مساله را از سيد ناصر حسيني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار جويا شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش کيار در پاسخ به اين سوال گفت: با توجه به اينکه مسئوليت مديريت اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار از ابتداي مهرماه سال جاري به بنده سپرده شد علي‌رغم برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده جهت معرفي معاونين خود تمايل به همکاري با معاون آموزشي سابق اداره داشتيم و ايشان تا روز پاياني نسبت به اعلام تصميم خود مبني‌بر ماندن در اداره يا رفتن به جايي ديگر اعلام نظر ننمود و در نهايت در روز پاياني تصميم خروج از اداره آموزش و پرورش و خدمت در جايي ديگر را به ما اعلام کرد.

سيد ناصر حسيني افزود: از بين همکاران فرهنگي، توانمند و فرهيخته نسبت به شناسايي افراد مجرب، متعهد، توانمند و باسواد اقدامات لازم صورت گرفت و در نهايت گزينه نهايي جهت طي مراحل استعلام و تائيد صلاحيت به مراجع ذي صلاح معرفي شد.

وي افزود: با توجه به اينکه روند صدور استعلام ها روندي زمان بر و وقت گير است و معرفي معاون آموزشي اداره در آغازين روزهاي مهرماه انجام شده است منتظر اعلام نظر نهايي مراجع تائيد صلاحيت هستيم اما طي اين مدت با همکاري همکاران در تلاشيم مانع از ايجاد خلل در امور آموزشي به دليل عدم حضور معاون آموزشي معاون آموزشي شويم.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار افزود: هر چند عدم حضور معاون آموزشي باعث مشکلات براي اداره و فرهنگيان محترم و دانش آموزان و والدين آنها مي شود اما طي سه ماه گذشته عدم حضور معاون آموزشي باعث اشراف مجموعه مديريت بر امور آموزشي شهرستان کيار شد.


حسيني در پاسخ به اين سوال که چرا دانش آموزان کيار ترجيح مي دهند در مرکز استان تحصيل نمايند گفت: دبيران و معلمان شاغل در شهرستان کيار از جمله بهترين و کارآمدترين معلمان سطح استان چهارمحال و بختياري هستند ولي علاقه دانش آموزان کياري جهت تحصيل در شهرکرد دلايل ديگري دارد.

وي مشکلات سخت افزاري در مدارس شهرستان کيار اعم از کيفيت مدارس تنظير قدمت ساخت و امکانات موجود و فقدان برخي رشته هاي تحصيلي در شهرستان کيار را مهمترين دلايل حضور دانش آموزان کيار در مرکز استان براي ادامه تحصيل عنوان نمود.

رئيس اداره ٖآموزش و پرورش شهرستان کيار افزود: در حال حاضر علي رغم ممنوعيت هاي قانوني و صرفا براي ماندگاري دانش آموزان در شهرستان کيار کلاس هايي با آمار پائين تر از حد نرمال در برخي مدارس شهرستان تشکيل شده است که به اين دليل از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري زير سوال هستيم اما به خاطر دانش آموزان همچنان بر مواضع خود باقي هستينم.

وي در پايان گفت: مشکلات سخت افزاري در مدارس شهرستان کيار تا اندازه اي شديد است که تنها پژوهشگاه شهرستان کيار تا مهرماه سال جاري از وجود ويدئو پرژکتور بي بهره بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۴۰

28 Dec 2019