۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۷۴۲۲
کارشناس ورزشی در گفتگو با جهانبین نیوز

فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در روسیه نیازمند حمایت مسئولان است/ ما می‌توانیم این چالش را به فرصت تبدیل کنیم

کارشناس ورزشی در شهرکرد گفت: با قرعه‌کشی عصر جمعه جام جهانی 2018 وارد مرحله جدیدی شد، مسیر تیم‌ها در مسابقات جام جهانی مشخص شد و حالا فوتبال دنیا در فاصله نزدیک به هفت ماه تا جام جهانی بیش از هر زمان دیگری تحت‌الشعاع جام جهانی روسیه خواهد بود، بر خلاف نظرات خیلی از کارشناسان تیم ما با بهترین قرعه در گروه‌بندی جام جهانی قرار گرفته است، ما می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و ضعف‌ها را قوت ببخشیم.
فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در روسیه نیازمند حمایت مسئولان است/ ما می‌توانیم این چالش را به فرصت تبدیل کنیم
وحید صالحی، کارشناس ارشد مدیریت ورزشی و استاد دانشگاه پیام نور شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به قرعه ایران در گروه‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: بر خلاف نظرات بسیاری از کارشناسان تیم ما با بهترین قرعه در جام جهانی قرار گرفت، ما هم می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و هم ضعف‌ها را قوت ببخشیم.

جام جهانی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ورزش در کشور است

صالحی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ورزش در کشور گفت: آسیب‌های اجتماعی امروز نوجوانان و جوانان را تهدید می‌کند و با ترویج ورزش می‌توانیم در جهت کاهش آن پیش رویم و جام جهانی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ورزش در کشور است.

وی افزود: تیم ملی کشور با بازی‌های خوب مقابل تیم‌های بزرگ دنیا در این تورنومنت می‌تواند باعث جذب مخاطب جوان و گسترش فرهنگ ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

وی بیان داشت: با توجه به چشم‌انداز بلندمدت در مورد ورزش فوتبال کشور، ما در این مسابقات می‌توانیم به کیفیت و کمیت عالی در فوتبال دست یابیم، به این صورت که بازیکنان ما با بازی خوب مقابل تیم‌های مطرح خود را به فوتبال دنیا معرفی می‌کنند و این فرصتی برای لژیونر شدن در باشگاه‌های سطح اول جهان است که از نظر کیفیت باعث رشد فوتبال کشور می‌شود.

صالحی تاکید کرد: همچنین بازی در مقابل تیم‌های بزرگی مانند پرتغال و اسپانیا می‌تواند باعث جلب توجه دیگر کشورها به تیم ملی شود و با درخواست بازی‌های دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی، از نظر کمیت باعث ارزآوری و درآمدزایی برای فوتبال کشور گردد.

وی با اشاره به این موضوع که محک خوردن تیم ملی مهترین هدف هست و با صعود از مرحله گروهی خود را از همه لحاظ به دنیا نشان می‌دهیم گفت: گروه مرگ و سخت را باید از تفکرات خود دور کنیم چون در ورزش پایه ما هم اثر دارد، تیم نوجوانان فوتبال ما آلمان را چهار بر صفر شکست داد چون به خود باور داشتند که پیروز خواهند شد، همچنین تیم‌های ملی والیبال، فوتبال ساحلی، کشتی، فوتسال و... در جهان صاحب سبک شدند و هستند پس فوتبال کشور هم می‌تواند خود را در سطح بالای ورزش دنیا معرفی نماید.

فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در روسیه نیازمند حمایت مسئولان است


وی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها فوتبال ما برای حضور پرقدرت در روسیه به حمایت مسئولان ورزش کشور نیاز دارد، حالا باید ببینیم مسئولان برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی چه خواهند کرد و چه تدابیری را برای این موضوع اندیشیده اند.


انتهای پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۲۲

1 Jan 2020